Happy onsdag!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av John in The Tower, 29. april 2015.

  1. John in The Tower

    John in The Tower Senior Medlem

    Innlegg:
    904
    Likes mottatt:
    1,181
    Bonuspoeng:
    93
    Good morning from Bangcock!
    Denne dagen kunne nok startet bedre.
    Det hele begynte så bra i går. Klarte å smile pent og avlevere noe poeng ved innsjekk med EK bkk-dxb og fikk F hele veien hjem. Happy days så langt.
    Går rett i loungen med stort smil og aner fred og ingen fare.
    For å gjøre en kort historie enda kortere, flighten ble kansellert og vi ble 5 timer etter oppsatt avgang skysset til et hotell nearby med lovnad om å bli booket om. Groundstaff skulle kontakte oss for rebooking. Jau rævva tenkte jeg og ringte gull-linja til EK og fikk scora nye F seter hjem på neste fly fra bkk til dxb. Som de fleste vet så går det kun ett fly dxb-osl om dagen så det blir desverre en drøy delay i dxb. Jaja.
    Sitter foreløpig igjen med følgende observasjoner:
    - Folk blir idioter når fly blir delayet/kansellert "I HAVE AN IMPORTANT MEETING AND NEED TO FLY!!"
    - Groundstaff prøver så godt de kan men hakke snøring.
    - Novotel Bangkok Airport er helt ok men jeg skulle gjerne prøvd senga mer enn 90 minutter.
    - EK loungen har bra mat. Thai red curry!

    Delay suger men jeg får ta det igjen ved å la varmvannet rinne i dusjen på A380...

    Ha en punktlig onsdag!

    @Herlov du er vel nesten hjemme alt?
     
    Darkcho, Henning, Baldrick and 4 others like this.
  2. Reidar

    Reidar Aktivt Medlem

    Innlegg:
    409
    Likes mottatt:
    405
    Bonuspoeng:
    63
    Herlig å høre om F, John....God morgen fra Lillestrøm.. Gleder oss stort til vår årlige maitur til MUC, hveteøl ( også dunkel ) , usunn grisemat og bare surre rundt.

    Godt med LH etter 20 UA på rad.....

    Elsker turistfeller som med ompa ompa musikk. Turistfeller er kule...
    Ha en God Langhelg...:p
     
    Last edited: 29. april 2015
  3. Herlov

    Herlov Poengsanker InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    2,065
    Likes mottatt:
    5,991
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Bonusfeber, avd. Doha (dvs. nærmere bestemt Al Mourjan-loungen)!

    Ah, det var kjipt å høre, John! Da ble turen litt lengre enn du hadde håpet på ... Jeg håper det ordner seg smidigst mulig for deg til slutt. Jeg ble ca. 30 min sen ut fra Bangkok og ca. 15 min sen til Doha. Jeg så hvalen deres ved gate E8 når vi taxet forbi. Flott tur med litt Krug og masse tid til småprat med crewet. Etter drøye 3 timer i senga på Oryx Rotana (liten oppdatering kommer) har jeg nå valgt meg en frokostrett fra A la carte-menyen. Massala-omeletten ser fristende ut.

    Ha en fin dag!
     
    Henning, chrisbu, Baldrick and 4 others like this.
  4. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    Glad fredag...eller onsdag selv om det føles som fredag i og med at det allerede er fri for meg i morgen:) Nå blir det bryggekontoret noen timer, et kundemøte og så friiiii. Kvelden byr på en konsertopplevelse på Sandermosen stasjon i Nordmarka. Ha en herlig dag!
     
    Fnate and Cecilie like this.
  5. Christian

    Christian Senior Medlem

    Innlegg:
    895
    Likes mottatt:
    292
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen fea Bergen. Straks løpetur til jobb her. Får kanskje se om det er noen spennende tilbud med sas family and friends tilbudet iallfall Diamonds fikk i dag.
     
  6. John in The Tower

    John in The Tower Senior Medlem

    Innlegg:
    904
    Likes mottatt:
    1,181
    Bonuspoeng:
    93
    Mid-flight update!

    Dagen har tatt seg betraktelig opp med fri flyt av Hennessey Paradis og kaviar.
    Splitter ny A380 med ny ICE og smilende crew!

    @Herlov bra å høre at flighten din var smooth.

    Ha en oppgradert dag!
     
    Joachim, Herlov, Darkcho and 7 others like this.
  7. Origo

    Origo Senior Medlem

    Innlegg:
    1,247
    Likes mottatt:
    2,711
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra SK-19 piren :)
     

    Attached Files:

  8. peterfox

    peterfox EBD-QR Platinum- HH Gold - Carlson Rewards - Gold

    Innlegg:
    2,143
    Likes mottatt:
    2,214
    Bonuspoeng:
    113
    Happy Onsdag, @John in The Tower - hvorfor ikke videre med A380 til Europa et annet sted?
    Nå blir du vel raskt 24t forsinket hjem?
     
  9. Brunello

    Brunello A heart's a heavy burden

    Innlegg:
    733
    Likes mottatt:
    1,331
    Bonuspoeng:
    93
    Luksuriøse Norwegian til Gatwick litt utpå dagen. Flaskevann og en sændvitsj fra kiosken....

    Men det skal bli artig å prøve Edwardian Mercer Street. Har ikke bodd der før.

    Solrik dag til dere alle!
     
  10. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,922
    Likes mottatt:
    6,660
    Bonuspoeng:
    183
    Morgen fra lokaltog til Lillestrøm. Har følt meg bedre men også mye verre. Dagen byr på ett statusmøte Og ellers vanlig kontordag. Til kvelden blir det mer mat og øl.

    En bedre dag ønskes :)
     
    Kjakan and Fnate like this.
  11. stalek

    stalek Medlem

    Innlegg:
    184
    Likes mottatt:
    132
    Bonuspoeng:
    43
    God morgen fra kontoret, dagens startet med død mailserver og maskiner som ikke virket som det de skulle. Likegreit at jeg har på meg trøya jeg fikk av dama til jul akkurat idag B) Blir litt å pusle med til å begynne med før jeg etterhvert må innom politikammeret for å levere en anmeldelse på vegne av arbeidsgiver, fulgt av besøk hos en leverandør. Blir nok kebab til lunch!

    Så også at den gamle kielferja vår, Prinsesse Ragnhild har blitt omregistrert til St. Kitts med nytt navn - da er det vel like før hun blir spiker :/ Skulle gjerne sikret meg noen souvenirer fra hun men det er så og si ingen respons å få når jeg prøver å kontakte diverse skipsverft rundt i mellom-Amerika.

    Ha en fin dag.
     

    Attached Files:

    Fnate liker dette
  12. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra NSB, snart tbane. Veldig bra kveld igår med både øl og ymse...

    Heftig kontordag venter i dag, og så skal jeg hente nok en Qnap NAS i efta og forsøke å sette opp den.

    En brillefin dag ønskes!
     
    Kjakan liker dette
  13. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    God onsdag fra barteby
    Lite F-treatment her i gården ja. Men fersk kaffe har vi :) Litt planlegging og div. logistikk som skal løses i forb. med helgetur i ettermiddag.
    Ha en strålende dag :cool: :cool:
     
  14. chrisbu

    chrisbu Senior Medlem

    Innlegg:
    877
    Likes mottatt:
    755
    Bonuspoeng:
    93
    Den er god :) kan ikke bare la Krugen stå uåpnet i bøtten ;) Bodde forøvirg med kar fra Bærum da jeg studerte, og han mente at alle derfra brukte Krug i cornflakesen ;)
     
  15. PCR

    PCR Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    666
    Bonuspoeng:
    93
    God onsdag,
    Blandade känslor då jag om 5 timmar stämplar ut ur SAS för den här gången. 31 år av mitt liv har jag levt med bolaget så det känns minst sagt konstigt. Men the future is bright for this man!

    Det lär väl bli nog med kaka och dryck innan dagen är slut för "Mr. SAS" och jag tar in på Clarion Hotel ARN.
     
    Last edited: 29. april 2015
    LN-MOW, Fnate and Henning like this.
  16. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,813
    Likes mottatt:
    3,013
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra det Skagenske!
    Det ble en nyggelig aften i går sammen med gode kollegaer.
    Kanskje ikke fullt så lurt å kjøre smaking av Chateau Talbot 1970 og Vega Sicilia Unico 1996 kl 0100 etter at det var drukket mye moro innen det. Men artig opplevelse var det.
    Tung i hodet i dag kjenner jeg, men jeg skal nok overleve. Blir hvit dag i dag da jeg skal ha båt hjem i kveld.

    Vanskelig å ha en fin dag, med slike nyheter @stalek
     
    Fnate liker dette
  17. Kjakan

    Kjakan Let There Be Dragons!

    Innlegg:
    1,235
    Likes mottatt:
    950
    Bonuspoeng:
    113
    God formiddag fra Oslo. Sitter faktisk i videomøte med en gjeng fra DK og en leverandør. Nå er det en franskmann som skravler og det er like før jeg sovner. Nuvel, får vel lide meg gjennom de siste minuttene...
    Ellers blir det en flott dag, det er jeg helt overbevist om. Skal hente den nye bilen som vi bestilte for fire måneder siden, så det er jaggu på tide. Fikk dessverre ikke betalt den med AmEx, så da gikk jeg glipp av 90.000 EB-poeng, men sånn er livet. Får nyte bilen uansett. Ha en god en!
     
  18. John in The Tower

    John in The Tower Senior Medlem

    Innlegg:
    904
    Likes mottatt:
    1,181
    Bonuspoeng:
    93
    Vurderte det men jeg kommer ikke hjem til TRD noe raskere allikevel.
    24hrs delay ja. Menmen poolside i Dubai nå så det kunne vært værre.
     
  19. Vegard

    Vegard Medlem

    Innlegg:
    114
    Likes mottatt:
    81
    Bonuspoeng:
    28
    God ettermiddag fra Bergen. Skole og alt ferdig nå starter eg og føle reisefeberen til fredag haha :) Ha en fin onsdag!
     
  20. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    G'moorgen! Grått og trist her i Vestsørøst .. fuktigste våren jeg kan huske.

    Tommy777 & Co ønskes velkommen til by'n .. Freddie Awards på Delta-museet i morgen. Selv skal jeg til Tifton i BBJ'en så guttungen kan få avlagt opptaksprøve på et college ..

    Men nå skal kroppen poleres ....
     

Del denne siden