Happy Onsdag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av LN-FHU, 05. febr 2014.

  1. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    Hei og hopp -det er onsdag
    Kontoen er ryddet for alle millionenen som kommer rullende inn etter ikveld :p Sorry dere andre....
    Blir vel å ta et tak i kjellern ikveld siden jeg ikke gadd igår,rydding MÅ dessverre til ...

    Ha en vinnende dag :)
     
  2. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    Hopp ja :)

    Ser på tv2 at ikke alt er klart i 300 milliarders OL byen ennå, og tror de også kunne trengt litt ryddehjelp så bare å hive deg på flyet dit når du er ferdig i kjelleren :p

    Ellers er det jobb, jobb og atter jobb før jeg setter meg på flyet til Oslo 1730.

    Ha en super dag alle sammen :)
     
  3. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,813
    Likes mottatt:
    3,013
    Bonuspoeng:
    113
    Ah! Bare et par timers tid til nå på jobben før det er helg.
    I morgen går turen til Dyskland. Det blir med SAS og overnatting by Hilton. Og øl & Jägermeister via lokale kneiper. :p

    Så da gjelder det bare å få landet de siste ballene før man skal avsted.

    God helg!
     
    Darkcho liker dette
  4. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,922
    Likes mottatt:
    6,660
    Bonuspoeng:
    183
    Heisann fra Trondheim, her skinner solen og det er 5 lunkne grader utenfor. Har vert to slitsomme paperwork dager her oppe men ser enden på jobben nå, oppsummering og sjekk i morgen før turen går hjem igjen.
    Ha en alle tiders dag.
     
  5. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra skikkelig snøvær i Chicago, det laver ned så det holder.

    Blir ikke å forlate huset i dag. Fruen brukte 2 timer på jobb, regner med at det blir minst like mye hjem, så da blir nok stua fyllt med solskinn når hun kommer hjem. ;) får diske opp noe god middag.

    Ha en bedre onsdag!
     
  6. TOS

    TOS Senior Medlem

    Innlegg:
    543
    Likes mottatt:
    396
    Bonuspoeng:
    63
    Guten nachmittag aus Kempinski Vier Jahreszeiten im München! Det er jo slett ikke et helgale hotell, dette, og lokaliseringsmessig er jeg veldig fornøyd. Veldig god service jevnt over, og hyggelig betjening. En litt småhektisk dag, med møter, presentasjoner osv., og mer skal det bli i morgen. Da vanker det heldigvis en middag i regi av de som har invitert meg, så det blir vel greit. Nå litt trim, og deretter en liten tur ut for litt drikke for å gjenopprette væskebalansen. Slikt er viktig, blir det sagt... :)
     
    tommy777 liker dette
  7. Finn Erik Edvardsen

    Finn Erik Edvardsen Medlem

    Innlegg:
    237
    Likes mottatt:
    202
    Bonuspoeng:
    43
    God ettermiddag fra Seattle, nærmere 4th. Avenue - hvor det er noen andre også - over 700.000 tilstede for ønske SEAHAWKS velkommen hjem ! Her vasker vi gatene med Bronco`s Beer - Coors Light, mens vi nyter godt øl ! Solen skinner, ikke en sky på himmlen og pass kaldt ( -4).
     
    tommy777 liker dette

Del denne siden