Happy Paaskeaften

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Bizflyer, 19. april 2014.

  1. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,813
    Likes mottatt:
    3,013
    Bonuspoeng:
    113
    Og god morgen her fra Silver Kris Lounge i Manila.

    Alt annet enn behagelig aa staa opp kl 0315. Henting 0400, ankommer flyplassen 0520, staar i koe for aa komme inn i terminalen i en deilig varme i 15 minutter. Ingen koe paa biz innsjekk hos SQ, og jeg fikk saagar blokkert sete ved siden av. Overraskende lite koe i immigration med tanke paa alt folket i innsjekksomraadet. Terminalen er under ombygning, saa lite plass. Men spiller ingen trille naar man kan gaa i loungen.

    Knapp time til avgang retning det Singaporske. En droey time der foer Conrad Hotel venter i det Bangkokske. Regner med at det blir soving paa flyet naa ja.

    Har foroevrig vaert forfulgt av svakt bredbaand (smalbaand??) paa hele turen. Noen hadde visst gravd over en kabel saa hotellet jeg har bodd paa har slitt med en download paa 0,05-0,15 mb og et kommer man ikke langt med. Saa det er aarsaken til at det har vaert stille fra meg siste uka. Her paa flyplasen er det tross alt 0,25 mb linje, saa det foeles jo som ren luksus.

    180 uleste mail i inboxen. Kan vel vente til over paaske det naa.........

    Fortsatt glad paask!
     
    Fnate liker dette
  2. Hickok

    Hickok Medlem

    Innlegg:
    88
    Likes mottatt:
    38
    Bonuspoeng:
    18
    God morgen fra kantinen til JAL på NRT. Nå går turen via KUL tilbake til Bangkok i et par dager, før det blir retur med Finnair mandag morgen.
     
  3. Hickok

    Hickok Medlem

    Innlegg:
    88
    Likes mottatt:
    38
    Bonuspoeng:
    18
    Ser jo nå at det tydeligvis er en populær dag å reise til Bangkok!
     
    Bizflyer liker dette
  4. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen!

    En liten arbeidsinnsats i dag før jeg kan ta to dager fri! Satser på en rolig dag :)

    Ha en fin påskeaften!
     
    PCR liker dette
  5. PCR

    PCR Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    666
    Bonuspoeng:
    93
    God påskafton!
    Ön badar i sol och snart kommer delar av den dansk/svenska klanen på besök. Det blir konstrunda med eventuellt ett inköp eller två, lunch och middag runt om och helt klart en tur med CABen. It is going to be a sunny sunny day!
     
    SASDC8 liker dette
  6. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,813
    Likes mottatt:
    3,013
    Bonuspoeng:
    113
    Vel fremme i BKK dog uten baggasje. 2 gang på denne turen, og jeg er irritert. Hadde bare tatt med meg ei t-skjorte i håndbaggasjen, og 12 timers reise til dels svettende gjør det ikke særlig bedre. De lover at baggasjen skal komme i kveld. La oss inderlig håpe det da. 39 grader i BKK gjør det jo ikke akkurat til at man går og fryser.
    Har sendt skjorta mi på ekspressvask, som sikkert koster skjorta. Dvs det skjorta egentlig kosta ny. Men må man så må man. Slipper ikke inn i loungen her engang uten skjorte jo.

    Conrad bød på en hyggelig velkomst og videreekspedering opp i 29 etg for egen innsjekk siden de hadde oppgradert meg. Fått en knallfint rom og er nå nydusjet, og gleder meg til å ta på sure sokker, ren t-skjorte og svettede bukser for å tusle ut og letet etter noen plagg. Godt skredderen min har noen bukser klart. Dog jeans. Og i denne varmen. Håper han kan sy et par skjorter i ekspressfart.

    I morgen er det brunch på Four Seasons. Må visst være staselig der også. Så får man heller lukte litt vondt da. Har tross alt enmannsbord, så man skal ikke plage så mange.

    Forresten stod det en liten elefant på senga mi da jeg kom inn. Ikke visste jeg at Fnate hadde en bror som het Conrad......

    Nuvel. Får komme meg ut her!
     
    Fnate liker dette
  7. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Når skal du lære deg å ikke sjekke inn bagasje???? ;) Du blir nok blidere etter brunchen på FS, og dessuten har de en klesbutikk rett rundt hjørnet der om det skulle knipe.
    [​IMG]

    God morgen fra Lillestrøm. Her skal jeg komme meg ut i sola og handle. Det trengs øl og taco til i kveld blant annet. Store ting på gang, med andre ord.

    Kos dere, hvor enn dere er.
     
  8. Twin Otter

    Twin Otter Airport Collector

    Innlegg:
    191
    Likes mottatt:
    70
    Bonuspoeng:
    28
    Hoy fra Stavanger! Her er det helg. Sitter og gruble på hva jeg skal finne på i dag. Må ihvertfall ut å fylle opp kjøleskapet med Cola og annet digg. Så får vi se hva resten av dagen bringer.
     
  9. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,922
    Likes mottatt:
    6,660
    Bonuspoeng:
    183
    God dag fra Sollibotn. Er lettere solbrent etter for mange timer i solen igår. Fisken bet bra på torsdagen, denne ble så satt som innsats i krabbeteinene, vekslingskursen var ikke steike bra, 3 til 1. Tilogmed en hummer på 2 kilo hadde forvillet seg inn i den ene teinen men måtte selvsagt sette den tilbake slik at hun kunne få lagt alle eggene hun bar på.
    Til kvelden blir d lammelår te middag og hjemreise i morgen engang.
    Ha en fortsatt god påske :)
     
  10. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    Lam meg her og rein meg der. Her blir det påskebiff, tenker jeg! Familien er på landet hos Svigers og ettersom jeg jobber denne helgen, bestemmer jeg menyen selv. Påskemorgen blir det marsipanstenger og lakrisbåter.
     
  11. Olav

    Olav Galning

    Innlegg:
    34
    Likes mottatt:
    22
    Bonuspoeng:
    8
    Greetings fra Egersund

    Her blir det verken påskerein, påskelam eller påskebiff, men påsketaco!
    Før det blir eggjakt for de små, dessverre så blir ikke jeg regnet som liten :( :p

    Nydelig vær her. Skyfritt og en grei temp :)

    Ha en fin påske folkens, med eller uten lam
     
  12. Henning

    Henning co-founder

    Innlegg:
    2,917
    Likes mottatt:
    1,844
    Bonuspoeng:
    113
    Her blir det påske-ostepop og sprit. God påske!
     
    wilhelm and Fnate like this.
  13. AndersB

    AndersB Reisende

    Innlegg:
    1,882
    Likes mottatt:
    1,038
    Bonuspoeng:
    113
    God middag. 62K var halvveis defekt i dag, men sa de fikk fikse det før "eieren" skal ut på tur igjen. Ellers en brillefin tur i natt. Ut over det, null planer.
     
    Fnate liker dette
  14. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    God ettermiddag fra Bodø.

    Som hos Ida regner det mer en normalt, og det kombinert med godt drag i lufta gjør at man holder seg inne. Påskelammet er inntatt sammen med en hygglig rødvin, så nå er det bare å slappe av til noen evt. finner ut at påskeøl er en god ting ;)

    Ha en fortsatt flott påskeaften!
     
  15. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    Hold deg unna disse DY-diskusjonene ....
     
  16. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    :)Go kveld fra Trondheim
    Særdeles hyggelig mail fra Oslo og det gledes til hovedstadsbesøk torsdag. Som gæmmel kæll må man jo gjenoppleve -80 tallet med gamle heltinner som Samantha Fox , Sabrina og Bananarama.... Det, sammen med minst like gamle kompiser og kjærringer og en uanselig mengde øl og vin samt endel flasker med go konjakk, vil jeg anta det kommer til å bli STOR suksess. :):);)
     
    TOS_EBG liker dette
  17. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    +30 år ......... ??? *host, kremt*.... Have fun ... :eek:
     
    LN-FHU liker dette
  18. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    Javisst.....:) Glemte å nevne Kim Wilde..... ;);)
    Din gamle arbeidskollega fra FBU er med han også.... Bli hiva lag sjø' :D:D:D
     
  19. Finn Erik Edvardsen

    Finn Erik Edvardsen Medlem

    Innlegg:
    237
    Likes mottatt:
    202
    Bonuspoeng:
    43
    God påskeaften fra Maui, den lille Italienrinnen oppdaget at midtkonsollen i leiebilen var vanntett, dvs. Helte man vann i den rant det ikke ut - stor fryd når bukketter med Hawaii blomster kan plukkes opp for USD 5.00 langs veien. Lang løpetur barbeint langs stranden - med innlag hval safari, så en godkaffe hos Bad Ass Coffee. Bursdagfeiring for min svigerinne på Dukes Beach house - ikke spesiellt godt Salma føre der i gården, en helt utrolig Mahi Mahi!
    I dag var det frokost - lunsj hos Longhi's i Lahaina, med up-country Maui Kaffe.
     
    Henning and SASDC8 like this.

Del denne siden