Happy rainy Sunday!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Bizflyer, 10. juli 2016.

  1. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Så var det blitt søndag og det er litt trist og sitte på hytta i skjærgården og se ut på regnet øser ned. Temmelig kjassent. Og sånn skal det visst bli resten av dagen og i morgen også. Vurderer en tur hjem hvis det bare blir litt oppholds utover dagen.

    Ellers overhode ingen planer for dagen annet enn å få skrevet noen saker til forsiden av InsideFlyer!

    God søndag ønskes! Og jeg håper den blir uten regn for deg!
     
    Upsaker liker dette
  2. stensth

    stensth Aktivt Medlem

    Innlegg:
    327
    Likes mottatt:
    463
    Bonuspoeng:
    63
    Blir på arbeid min 6 timer idag, så greit for meg at det regner ;-)
     
  3. Kjakan

    Kjakan Let There Be Dragons!

    Innlegg:
    1,235
    Likes mottatt:
    950
    Bonuspoeng:
    113
    Typisk! Første dag av ferien her i Grimstad og så øser det ned. Ikke spesielt gode utsikter for dem kommende uken heller, så da blir det sikkert mye lesing og lite beising av hytta. Kanskje like greit. Men vi får da håpe det bedrer seg og at vi får noe sol og sommer etterhvert. Grilling blir det uansett vær, for det slår alt annet på sommeren. Har fått hjem eldstejenta etter et studieopphold i Nederland i to år, så vi er spent på hvordan det går når hverdagen kommer og hun skjønner at hun ikke bor alene lenger... Den tid den sorg.
    Ha uansett en fin søndag, regn eller ei!
     
  4. MadsVaHa

    MadsVaHa Veteran

    Innlegg:
    2,508
    Likes mottatt:
    5,541
    Bonuspoeng:
    183
    God og regnfull formiddag/ettermiddag fra Shanghai. Hyatt gudene var med meg i dag og plasserte meg i et club room i 76 etasje. Eneste som står tilbake på utsikten er at det er grått og lavt skydekke. Satser på at litt ildvann til kvelds letter litt på tåka.
    Ha en flott dag videre, feirie eller ei :)
     
    afirm and RoadKing like this.
  5. Henrik

    Henrik Hellas-sympatisør

    Innlegg:
    2,125
    Likes mottatt:
    7,718
    Bonuspoeng:
    183
    God søndag fra Arendal. Første ferieuke går lovlig fort mot slutten, og nå blir det et par jobbeuker i Oslo - så regnet er veldig velkomment når jeg skal sitte nesten mutters alene på kontoret.

    Ha en solid en!
     
  6. Outback_Oggy

    Outback_Oggy You'll Never Walk (or Fly) Alone

    Innlegg:
    468
    Likes mottatt:
    1,749
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra et grått og regnfullt Boston. Fikk gjort unna litt sightseeing i går, så da blir det nok en rolig dag frem til returen på øverste dekk med Lufthansa 747-8.
     
  7. Wiolenze

    Wiolenze Veteran

    Innlegg:
    4,424
    Likes mottatt:
    29,331
    Bonuspoeng:
    183
    Endelig i gang med dagen her, SK + til Køben. 1 natt på Royal og forhåpentligvis EM finale på storskjerm..

    Litt forvirring fra en sommerfugl med betaling for rødvin #2 men han kom fort på at OSL-CPH ikke er innenriks
     
  8. Earl

    Earl Veteran

    Innlegg:
    2,362
    Likes mottatt:
    7,559
    Bonuspoeng:
    183
    God kveld fra Oslo!
    Her har det vært en rolig søndag med besøk hos opphavet og deretter litt klesvask, men ellers lite på gang.
    Nå har jeg plassert meg godt i godstolen med en øl og er klar for EM-finalen :)

    Ha en flott kveld enten du ser fotball eller driver med andre aktiviteter!
     

Del denne siden