Happy romjulslørdag

Tråd i 'Bonusfeber Lounge' startet av Ida, 28. des 2013.

1. Ida

Ida Spoiler mixer

Likes mottatt:
    2,453
    Bonuspoeng:
    113
    Tja, jeg synes det kvalifiserer for ny tråd jeg. Klokka er jo bikka 03:00. Hvordan var de reglene som ble satt for god morgen tråden? Man måtte ha sovet litt for at det skulle være en ny dag? Sov litt middagskvil midt på dagen i dag, det teller vel? :D Hø hø.

Just presis hjemme fra en fin-fin kinokveld og et par øl på by'n med min "BFF". Lenge siden jeg har vært ute i Tromsø, og når vi da satt på "flyt" mens 90-talls generasjonen ravet inn dørene slo det meg brått: jeg har blitt ei midten-av-tyveårene-kjerring som synes disse drita fulle smågutta er utrolig anmasende. Min venninne var enig, og vi tok derfor tidlig kveld. Må jammen finne et annet utested i Tromsø å være på nå, som matcher vår aldersgruppe bedre :p

"The secret life of Walter Mitty" ble sett på kino, kanonfin film med masse flotte klipp fra Island. Vil-reise-tilbake-dit-NÅ.no. Og en hysterisk morsom scene med en dataanimert A330 som stod midt utti ødemarka på Grønland, som flygeek måtte jeg le! Vakkert soundtrack som jeg nå skal ligge og lytte til, rolig og perfekt for en søvnig kveld... :)

Ha en fin lørdag!

2. LN-MOW

LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

Likes mottatt:
    1,237
    Bonuspoeng:
    113
    Kommer an på hvilken tidssone du er i ...

Her i vestsørøst er det snart slutt på julefreden. Både Svigermor og regnvær er i anmarsj ... Fortsatt god lørdag, dere som allerede er der.

Scanflyer liker dette
  3. Fnate

Fnate Halvstudert Røver

Likes mottatt:
    6,286
    Bonuspoeng:
    113
    #stinkeråståoppkl05 #calgary #kaffe #flytrain #balle #urk #blueeyes #og #kan #også #det #superkantina

@fnatstadbråten

4. Fnate

Fnate Halvstudert Røver

Likes mottatt:
    6,286
    Bonuspoeng:
    113
    @Update #hvorfor #kan #jeg #ikkelæremeg #å #sjekke #avgangstid #istedenforåbareregnemed #at #jegvetnårflyetår #kunnesovetlenger #denfølelsen

Cecilie liker dette
  5. Cecilie

Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

Likes mottatt:
    2,342
    Bonuspoeng:
    113
    Ein.... toooo.... treeeee.... fiiiiire.... Varetellingen går sin gang. Lett som bare det når man er alene på jobb også.

6. Bizflyer

Bizflyer Redaktør

Likes mottatt:
    2,920
    Bonuspoeng:
    113
    Årets siste lørdag er kommet! Vi får sørge for å gjøre det beste ut av den!
    Sender trofekjerringa avgårde for en måned, så det må jo være en god utnyttelse.
    Har en kamerat som skal fly til BKK med TG F i morgen, og er en smule misunnelig kjenner jeg.

Selv skal jeg bare være hjemme og nyte fridagene sammen med kidsa. Uten noe spesielt program heldigvis.

Fortsatt brillefin lørdag ønskes.

7. Scanflyer

Scanflyer Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    65
    Bonuspoeng:
    28
    God kveld fra Vaalerengen.
    Nok en herlig ikke-gjøre-noen-verdens-ting dag. Deilig med slike dager når det ble 150 reisedøgn på meg i år. Har brukt dagen på å plotte inn de tre siste månederes flyaktivitet på Flightmemory. Spennende å følge med på statistikken.

Forsatt god kveld ønskes!

8. Bizflyer

Bizflyer Redaktør

Likes mottatt:
    2,920
    Bonuspoeng:
    113
    Og der forsvant søndag morgens kjøreoppdrag.
    Rødvinsflaske åpnet! Skål!!

Del denne siden