Happy torsdag:-)

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av EB, 20. nov 2014.

  1. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen fra Clarion Hotel Energy i Stavanger. Nå frokost før det bærer ut på 6 kundemøter. Dagen avsluttes med 120 kunder til middag. Ha en herlig torsdag du også:)
     
    tommy777 liker dette
  2. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Amsterdam. Overraskende kvikk etter en interessant aften i går.

    Etter en meget hyggelig ettermiddag med BA, hoppet man på shuttle til Hyatt Place Amsterdam. Skal tro jeg ble lang i maska da sjekk inn dama kunne fortelle at første shuttle til flyplassen går kl 0630 eller to timer etter at første fly tar av fra Shitpool. Frokost starter kl 0600.

    Akkurat alt du forventer av ett flyplass hotell.

    Dagstur til Berlin i dag, tilbake her i kveld. Sjalabais!
     
  3. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,813
    Likes mottatt:
    3,013
    Bonuspoeng:
    113
    Mårnings fra gullstuen på OSL.
    Ble lite søvn i natt, så jeg håper å få en liten lur på neste fly. Frankfurt neste. Satser på at det blir Råkkestjernebehandling der. LH F i kveld.

    Jauda! Det er en fin dag i dag!
     
  4. PCR

    PCR Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    666
    Bonuspoeng:
    93
    God morgon från Uppsala,

    Fantastisk dag i CPH igår där jag fick skrämt ehrm, lärt upp våra nyanställda. I morgon går turen till AMS och innan dess är det väl en hel del kontorsarbete som skall göras undan. Ha en flott dag!
     
  5. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,922
    Likes mottatt:
    6,659
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Sola, mens gårsdagen gikk med til arbeid i kjeledress nede ved Farsund blir det i dag bare arbeid foran tastaturet.
    Må også si at jeg i dag veldig gjerne skulle ha vert i @Bizflyer sine sko, du får ha en strålende flott opplevelse på LH F og du huske å legge ut noen bilder til oss ;)

    Ha en flott torsdag :)
     
    tommy777 liker dette
  6. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    @Bizflyer eller endeligordentligfirstflyer, god tur!

    Frankfurt melder grått vær, jagermeisterfri sone og at Ferneten venter ;)

    On to Berlin !
     
  7. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    Mårnings fra Trondheim.Kjenner det kløøør i bookingfingeren og kanskje skulle jeg ha ofret hyttebygging og kjøpte meg et par turer med LH F... Grrrrr altså. Ha en strålende tur @Bizflyer og fin dag til alle dere andre :) :)
     
  8. TOS

    TOS Senior Medlem

    Innlegg:
    543
    Likes mottatt:
    396
    Bonuspoeng:
    63
    God formiddag fra Antwerpen og CAPA luftfartskonferanse hvor man skal befinne seg til i morgen ettermiddag. Deretter Amsterdam i et par dager.

    For de som har fulgt debatten om Norwegians US satsning: Her er bl.a. Lee Moak, ALPA, og John Byerly (som bl.a. har vært hyret inn av Norwegian Long Haul), så jeg gleder meg til de sessions hvor man skal diskutere "where is liberalisation heading" og "the role for labour unions"... :) ALPA stiller med 8-9 personer her, og European Cockpit Association er også her. Kanskje jeg skal se om jeg får meg noen nye venner...
     
    Last edited: 20. nov 2014
    Kjakan liker dette
  9. Kjakan

    Kjakan Let There Be Dragons!

    Innlegg:
    1,235
    Likes mottatt:
    950
    Bonuspoeng:
    113
    God formiddag fra Oslo. Startet dagen med "krisemøte" der jeg måtte strekke noen medarbeidere som prøvde å omgå min beslutning. Fikk satt dem på plass, men også skværet opp. Er bråsint, men ikke langsint. Og alltid rasjonell...mener jeg selv da... ;)
    Avdelingsmøte i dag og siden middag ute på indisk restaurant med samme gjeng. Noen som kjenner til "Mister India" i Oslo? Ålreit?
     
    Fnate and TOS like this.
  10. TOS

    TOS Senior Medlem

    Innlegg:
    543
    Likes mottatt:
    396
    Bonuspoeng:
    63
    Har hørt mye bra om Mister India, men har aldri fått testet den selv.
     
  11. Jørgen

    Jørgen Livsnyter

    Innlegg:
    2,805
    Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    Sykt mye reising om dagen, men det er jo forsåvidt gøy.. Gleder meg likevel til noen dager hjemme fra mandag av!
     
  12. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,813
    Likes mottatt:
    3,013
    Bonuspoeng:
    113
    God lunsj fra Fytta i Frankfurt. (Fytta er altså forkortelse for First Class Hytta for de som måtte lure!)

    Grei tur fra Oslo og ned. Dog ingen tiltale med navn og ingen lukking av gardinet bak til de uvaskede massene. Men grei frokost og fikk slumret litt nedover.
    Ingen som hentet oss ved gate heller. Skulle nok ringt og sagt at jeg kom!

    Men Fytta fant vi. Kunne godt blitt vant til denne! Fant ut at vi måtte booke om til et par dager senere om vi skulle rekke å smake alle merkene i baren. Men vi er godt i gang. Nå blir neste post på programmet lunsj, deretter finner vi veien til Fytta2, eller Terminalen om du vil. Der skal en badeand ærlig og redelig stjeles. Og mer skal drikkes....
    Man må jo ha noe igjen for disse dyre billettene, hehe!

    Jo takk for det. Jeg bestilte nettopp en flaske fernet her, og fikk han til og tømme den ut i vasken foran meg. Flink bartender her. Jägermeisteren ligger nå på frys og godgjør seg til etter lunsj. Blir så fint atte!!

    Juhuuu!
     
  13. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Kommer litt an på da? Hollywood treatment kan man få uten å være Råkkestjerne. Men i følge elefanten så må man være Råkkestjerne for å få det. Selv mener han at han er det, og ønsker seg derfor lommebok med lenke på til jul. Det har alle Råkkestjerner. Om du kjøper deg en sånn så kanskje du kan få det.

    God morgen fra Dallas. Stod opp kl 04 for å begynne forberedelsene på å komme hjem. Et par møter og så ut til DFW. Flyet fra Dallas - London går 16:50 og lander 07:25 hvilket er nokså bedritne tider å fly. Ihvertfall for vaskeekte Råkkestjerner. Men vi har jo et rykte å ta vare på, så:

    Brus, Snop & Rock'n Roll, baby... YEAH!
     
  14. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,680
    Likes mottatt:
    10,225
    Bonuspoeng:
    293
    God dag folkens!

    Jeg kom meg endelig hjem fra i Olja i går kveld, men det ble ett kort opphold denne gangen. Sitter nå på Vigra og venter på flyet til Oslo som er første etappe til Amsterdam, KLM-besøk og FTU.
    Ikke mye Råkkestjerne her på Vigra, men satser på ledige midtseter på Plus og ett raskt besøk på stua på Gardermoen før neste etappe. Forventet ankomst i baren på Park Inn på Schipol ca 1900.
     
  15. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Da snakker vi, man kan ta med medbrakt i verdens beste flyplasslounge. Dævven @LN-FHU !! Husk himkoken neste gang du har transfer i Frankfurt!! ;)

    Møtet ferdig, nå går turen tilbake til Amsterdam som innebærer ett stopp. Akkurat nå i Lufthansas Senator lounge på verdens beste flyplass

    @Bizflyer , curry wurst og

    [​IMG]
     
  16. PCR

    PCR Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    666
    Bonuspoeng:
    93
    Jag har verkligen extremt svårt att se någon poäng eller någonting morsomt i detta men det är så jag...
     
  17. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg tror ikke han gjorde det da @PC Reithe ....... :)
     
  18. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,813
    Likes mottatt:
    3,013
    Bonuspoeng:
    113
    Currywurst og Baileys?
     
    John in The Tower and tommy777 like this.
  19. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Spørs om bartenderen hadde tømt ut karsken din ;)
     
  20. PCR

    PCR Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    666
    Bonuspoeng:
    93
    Man vet dock aldrig på det här forumet... I've seen to much to be surprised!;)
     
    tommy777, KristianSk and Fnate like this.

Del denne siden