Det kommer nok et solskinnsbilde fra solkysten etter hvert, ha en flott søndag alle sammen... Livet er ikke enkelt når en kun driver med venstrehåndsarbeid ... gleden er jo at den delen som koordiner venstre arm får skikkelig trening.
God formiddag Det er søndag og rolig i min lille krok av Oslobyen. Inneoppgavene kan ligge en dag til. Nå er det sol og sommer. T3 til Ringi og T5 til OSL og SAS.
God søndag «morgen» fra Oslo. Dagens mest ambisiøse prosjekt er å ta med bikkja på tur på tvers av byen for og se om jeg klarer å finne igjen bilen som ble etterlatt der i går kveld
God ettermiddag fra Bodø. Har brukt et par timer på luftfartsmuseet, der var det mange fly! Det var nesten ikke folk der, så jeg kunne virre rundt som jeg ville, uten å møte på noen. Nå er det gourmet lunsj på Hunter bar, før avreise til OSL via TRD. Det er visst varmere hjemme enn her. Må ta noen korte arbeidsdager fremover, så jeg får testet ny terrasse og ny grill. Og selvfølgelig så jeg får sett litt av solen. Nyt søndagen!
God ettermiddag fra Bodø, Kan melde om en vellykket tur og da passer det med en reiserapport i kort format. Turen oppover startet lørdags formiddag i en godt brukt 737. Kjapp innsjekk på hotellet og jakten på fiskesuppe kunne begynne, valget falt på En Kopp Café, hvor godsakene ble servert med laks og reker. Når en først er i Bodø, så anbefales det å ta en tur ut i marka. Valget falt på Keiservarden og premien er flott utsikt selv i ruskete vær. Med det sportslige ryddet unna, så er det klart for det kulinariske. Kveldens hovedrett ble hjort hos Roast, utsikten fra øverste etasje på Scandic Havet blir aldri feil. Mett og fornøyd kunne vi rulle ned til Craig for bobler og snacks. Oppsummert en vellykket kveld. I dag var det duket for en lat søndag. Samtidig er det alltid rom for mer fly, så en halvtime hos Newton Flight Academy ble booket. Jeg skal ikke snakke høyt om egne ferdigheter, men klarte lande på rullebanen. Etter to vellykkede landinger og en avbrutt, så var det tid for burger på Bryggerikaia. Rett til lufthavnen mett og fornøyd igjen. Nå blir det tur nedover i en A320neo, heldigvis med profesjonelle bak spakene. Ha en flyende en!
God sundag frå Sunnfjord. Grillmaten ligg under loket og magen skrik etter god mat. Jammen er huda blitt litt raud av all sola i dag. Godt å kjenne at sommaren nærmar seg, sjølv om vi nok lyt vente til 2022 med skapeleg sommarferie.
Hjernen har åpenbart gått i feriemodus. Viser seg at 1730 forsatt er halv seks og ikke halv fem, så jeg møtte opp en time for tidlig for å hente tenåringen. Ja ja. Ble en times sløving i sola med litt musikk.
God kveld fra Trondheim Sol og varmt - ute av karantene og alt er bare velstand Fotball på tv gir gladmelding også. I morra blir det ( forhåpentligvis ) innkjøp av maaaasse materialer til oppussingsprosjektet hjemme( to soverom totalrenoveres ) Ha en skikkelig søndag
God søndag kveld! Har bare vært ute i sola og kost oss idag. En tur til Jordstøyp ved Kvelde og fikk et bra bilde over Lågen med drona. Og jammen ble det ikke et lite bad også