Ikke noe ebay/challenge-tull. Men basert på Hiltonstatus og stays kan det gis bort Hilton gold. Dvs midtier only. Men kanskje bransjens beste midtier da det inkluderer bla frokost. Send PM om du har noe morsomt å bytte med.
Kan gis bort innen utløpet av 2019 og skal vare i 365 dager iflg vilkårene. http://hiltonhonors3.hilton.com/rs/even-more/faq/
Jeg har også ledig et slik bevis på å ha bodd altfor mye på Hilton. Gis bort til noen som kommer med et godt forslag til CT. Nøkkeldata: en uke i tidsrommet 13sept-2okt, to personer, mest mulig First, godt og varmt sted med god Hilton property. Kanskje Japan?
Ikke så lett å finne first i denne mellomskala-tidsperspektiv... Denne ruten ser ok ut, ingen posisjonering til LH first, men er jo alltid store muligheter å finne noe siste 14 dager før avreise. OSL–BKK TG955 Sat, Sep 21 14:15 C, en liten dag i Bangkok. BKK–HND TG682 Sun, Sep 22 22:45 F Ta toget fra Tokyo til Osaka. Osaka var et staselig sted da jeg var der i november. KIX–BKK TG623 Sun, Sep 29 11:45 F BKK–ARN TG960 Mon, Sep 30 01:10 C eller BKK–CPH TG950 Mon, Sep 30 01:20 C K
Gjør det enkelt: Tokyo (bo på Conrad). Fantastisk by og fantastisk hotell! Med en miks av høflighet, status og betalingsvillighet, er det knapt noen begrensning i hvilken romkategori man kan komme seg opp i fra en vanlig "Standard award". Reiserutene er jo mange, men det er noe fabelaktig herlig med FRA-HND-FRA i LH First. Reisetiden er lang nok til at man virkelig kan nyte opplevelsen, men også få hvilt ut - jeg foretrekker 11 timer non-stop fremfor 7 timer, 6 timer og 3 timer. Ser dog at returen (på en 1-ukesopphold) kan bli vrien, så kanskje man kan maksimere F på returen med ANA, SQ og TG som alternativer.
Gode svar, og helt enig i at Japan med alle byene Tokyo/Osaka/Kobe er helt topp! Har allerede prøvd Tallin et par ganger, men lotteridamene finner ikke noe til Japan i hele denne perioden, hverken Business eller First. Har ikke tid til å lære meg F-søkefaget, så jeg tenkte det var lurt å konsultere ekspertisen på forumet Skal sjekke varianten til @democomputer med lotteriet. Han har lagt inn et bra lodd på gullkort i Hiltonkjeden.
Da har jeg et Hilton gold som kan gis bort fra diamondkonto. Gyldig 1 år. PM om du har noe å bytte med.
Er det noen som vet om det er ny runde med "gi bort diamond " status for de som er lifetime diamond i hhonors - somdet var i jan 2021?
I fjor var det en gave til alle diamonds. I år er det som før, dvs kun de som har tilstrekkelig antall netter kan gifte gold/diamond.
Skjønner....... det er jo ikke så mye mer reising enn for 12 måneder siden - så man kunne jo håpet av "gaven" kom i år igjen
Spoiler: Tusen takk! (Hjelperen kan identifisere seg selv, om hen ønsker). Noen som sitter på et Hilton Gullkort å gi bort? Har litt forskjellig å bytte med (Trumf, EB poengbooking med Fly Premium eller poengbooking hos NC). Prisen må være rett (men hva er egentlig rett pris?). Gullkortet vil spare meg for ca 1500 kr i fri frokost på et opphold i desember. Muligheten for oppgradering er jo også kjekk.
Hva skal du ha for gull? Hilton tilbyr jo en relativt enkel status match (7 netter på 90 dager, ev. 12 dager og du får diamond), hvor man også får gull under de 90 dagene.
PM sendt. Avhengig av prisen for et kjøpegull selvsagt, vil det for noen være bedre å ta en challenge. Vær oppmerksom på at de er tydelig på at challenge er once in a lifetime, mens du kan kjøpe gull/diamond hvert år om du ønsker. For challenge må du også dokumentere status hos konkurrent samt dokumentere minst et nylig hotellopphold på den kontoen. Du kan altså ikke ta hilton challenge basert på kun en allerede matchet status, eller status fra kredittkort, uten å ha bodd. Kjøpegull er jo også bedre om du ikke har planlagt 7 netter neste 90 dager men har flere opphold planlagt utover året.
Litt dumt spørsmål kanskje, men hvilken reell verdi har Hilton Gold / Diamond? Akkurat tenker jeg i Sør-Øst Asia...