Har :Hilton gold å gifte

Tråd i 'Hoteller og bonusprogrammer' startet av milehigh, 22. aug 2019.

1. milehigh

milehigh Veteran

Likes mottatt:
    2,711
    Bonuspoeng:
    113
    Ikke noe ebay/challenge-tull. Men basert på Hiltonstatus og stays kan det gis bort Hilton gold. Dvs midtier only. Men kanskje bransjens beste midtier da det inkluderer bla frokost. Send PM om du har noe morsomt å bytte med.

Shyneno, drsyk and polarexpressen like this.
  2. milehigh

milehigh Veteran

Likes mottatt:
    2,711
    Bonuspoeng:
    113
    Shyneno liker dette
  3. milehigh

milehigh Veteran

Likes mottatt:
    2,711
    Bonuspoeng:
    113
    Gone. Denne gikk til et herværende svært aktivt medlem. Da avhenger det bare av HIlton IT.

Shyneno, RoadKing, Henrik and 4 others like this.
  4. kiev

kiev Ex Spært

Likes mottatt:
    2,043
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg har også ledig et slik bevis på å ha bodd altfor mye på Hilton. Gis bort til noen som kommer med et godt forslag til CT. Nøkkeldata: en uke i tidsrommet 13sept-2okt, to personer, mest mulig First, godt og varmt sted med god Hilton property. Kanskje Japan?

Shyneno, democomputer, Henrik and 4 others like this.
  5. milehigh

milehigh Veteran

Likes mottatt:
    2,711
    Bonuspoeng:
    113
    Da holder vi ihvertfall liv i denne tråden:D

kiev liker dette
  6. democomputer

democomputer Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    1,554
    Bonuspoeng:
    93
    Ikke så lett å finne first i denne mellomskala-tidsperspektiv... Denne ruten ser ok ut, ingen posisjonering til LH first, men er jo alltid store muligheter å finne noe siste 14 dager før avreise.

OSL–BKK TG955 Sat, Sep 21 14:15 C, en liten dag i Bangkok.
    BKK–HND TG682 Sun, Sep 22 22:45 F

Ta toget fra Tokyo til Osaka. Osaka var et staselig sted da jeg var der i november.

KIX–BKK TG623 Sun, Sep 29 11:45 F

BKK–ARN TG960 Mon, Sep 30 01:10 C
    eller BKK–CPH TG950 Mon, Sep 30 01:20 C

K

milehigh liker dette
  7. ILS2

ILS2 Senior Medlem

Likes mottatt:
    2,728
    Bonuspoeng:
    93
    Gjør det enkelt: Tokyo (bo på Conrad). Fantastisk by og fantastisk hotell! Med en miks av høflighet, status og betalingsvillighet, er det knapt noen begrensning i hvilken romkategori man kan komme seg opp i fra en vanlig "Standard award".

Reiserutene er jo mange, men det er noe fabelaktig herlig med FRA-HND-FRA i LH First. Reisetiden er lang nok til at man virkelig kan nyte opplevelsen, men også få hvilt ut - jeg foretrekker 11 timer non-stop fremfor 7 timer, 6 timer og 3 timer. Ser dog at returen (på en 1-ukesopphold) kan bli vrien, så kanskje man kan maksimere F på returen med ANA, SQ og TG som alternativer.

RoadKing liker dette
  8. kiev

kiev Ex Spært

Likes mottatt:
    2,043
    Bonuspoeng:
    93
    Gode svar, og helt enig i at Japan med alle byene Tokyo/Osaka/Kobe er helt topp!
    Har allerede prøvd Tallin et par ganger, men lotteridamene finner ikke noe til Japan i hele denne perioden, hverken Business eller First. Har ikke tid til å lære meg F-søkefaget, så jeg tenkte det var lurt å konsultere ekspertisen på forumet :)
    Skal sjekke varianten til @democomputer med lotteriet. Han har lagt inn et bra lodd på gullkort i Hiltonkjeden.

Shyneno and democomputer like this.

Del denne siden