Får vel ta ansvar og begynne dagens tråd. God torsdag fra hovedstaden! Her har snøen forsvunnet og man må snart frem med to hender for å telle antall plussgrader, så vinterjakker er plassert litt lengre bak i skapet inntil videre. God stemning! Cuba i mai nærmer seg med stormskritt, og det er endelig under 100 dager igjen. Gleder meg som en liten unge jeg. Ha en flott torsdag!
Seminar ved OSL. SAS pluss via ot hjem i ettermiddag. 14 rader med pluss. Folksomt, blir nok ikke ledig midtsete.
Det er da deilig at det er torsdag. Det betyr snart helg. 4 pluss her i dag, og det er blå himmel. Jeg så sågar biter av tørr asfalt ute i dag, og det er alltid et vårtegn. Et noe tidlig ett kanskje, for nå begynner det å dukke opp minusgrader igjen i enden av langtidsvarselet. Men man kan jo håpe de tar feil. Full arbeidsdag i dag også. Ikke så mye mer å si om den. God torsdag til alle!
God formiddag fra NM-byen med såvidt på rødsiden på termometeret. Gulljenta er på Kvaløysletta med klassen og følger 10Km for kvinner, mens man her på kontoret følger med på et halvt øye. Det ser ut som om vi unngår det verste mildværet fremover og at vinteren holder seg noenlunde stabil som jo er bra. Det blir vinterferie i Singapore med et lite cruise på Mariner of the Seas også, vi slo til på Qatar salget for et par uker siden. Neste uke ligger det en liten tur til Nordwijk på planen, så da bryter man EBD grensa 5 mnd før opptjeningsperioden er over. Ha en god dag!
Hoi fra Trondheim Morgentråden kunne vært startet 0647 idag, men da var siden nede... Siste arbeidsdag den her uka-feriedag imorra med kidsa pga planleggingsdag i bhg. Ha en strålende torsdag
God formiddag fra Oslo! Sitter på kontoret og sjekker litt flypriser. Blir enten Amsterdam eller Paris en liten svingom. Må fylle opp for challengen fra SAS og trenger en t/r til. Men flyet går i vinterferien, så da må jeg vel ta med kone og barn, og da blir det plutselig tre ganger så dyrt. Men da får jeg fred en stund for maset om at jeg reiser mye uten dem. Blir vel sånn da, tenker jeg. Ellers får dere alle ha en super dag!
Ser ut som det kan bli en spennende tur til mitt kjære Trondheim i morgen. Værvarslet antyder orkan i kastene, og da kan det jo bli gøy å komme inn til Værnes. Fruen er ikke av de mest flysterke, så det kan nok bli en prøvelse for henne.
God...et eller annet fra JL43 fra HND til LHR, ca en time til landing. 12-13 timer er akkurat passelig for en skikkelig bra F-flight. Har storkost meg med Salon-champagne, god mat, fantastisk service, sete/seng som nesten er på nivå med Etihad Apartment og avslutter nå med japansk whisky og presskannekaffe. Hadde CX F på utreisen, og det var terningkast fem, JAL F er derimot en soleklar 6-er. Anbefales på det sterkeste (og litt til) hvis noen har oneworld-poeng liggende.
God morgen fra Rocklin, CA. Da har man lagt inn bud på nytt hus, en fixer upper som er eid av ingen ringere enn presten i bygda. Så får vi se hvordan det går å bo hos svigers mens man pusser opp :/ Krysser fingrene for at skambudet holder.. Og at man ikke blir tuppa ut av kjerka til påske
7 min igjen til: God fredag! Står på Kastrup og venter på nytt fly pga def shimmy damper...Hallo!!! Vi er vant med risting når vi lander på TRD! Overlever seansen ene og alene fordi 3 Pandion har blitt plassert med nabo :-D Teknisk sett har de ingen i midtsetet på en CRJ, så det er ngen ting å klage på!