Har jeg tilgang på innenlands loungen?

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av Fredrik81, 22. mars 2018.

  1. Fredrik81

    Fredrik81 EBG BA Sølv og HHGull

    Innlegg:
    2,838
    Likes mottatt:
    2,661
    Bonuspoeng:
    113
    Flyr inn til Osl på kvelden Og videre til ALC i morgenen etter(en Booking) Har jeg ha tilgang til innelandsloungen på vei til OSL.
     
  2. Earl

    Earl Veteran

    Innlegg:
    2,362
    Likes mottatt:
    7,559
    Bonuspoeng:
    183
    Regner med du flyr med *A hele veien. I så fall har du tilgang til innenriksloungen før du flyr selv om reisen går utenriks, det er ingen begrensning på tilgang der avhengig av om man flyr utenriks eller innenriks. Ifølge SAS er det en av grunnene til at loungen ofte er full at mange med utenriksbillett går i innenriksloungen før de går til utenriksområdet...
     
  3. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,147
    Likes mottatt:
    869,601
    Bonuspoeng:
    293
    Diamanter har tilgang ved ankomst....
     
    Fredrik81 liker dette
  4. mathiasfe

    mathiasfe Veteran

    Innlegg:
    2,773
    Likes mottatt:
    10,104
    Bonuspoeng:
    183
    Gjelder det på domestic også? Trodde bare det var ved ankomst fra Europa og long haul.
     
  5. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,147
    Likes mottatt:
    869,601
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg har brukt det på innenlandsreise... kom fra BGO og skulle på et sent møte i Oslo.
    Spiste lunsj i innenlandsloungen ...
    ...mulig det bare gjelder fra utenlandsflygninger og Bergen regnes som utland???
     
  6. Fredrik81

    Fredrik81 EBG BA Sølv og HHGull

    Innlegg:
    2,838
    Likes mottatt:
    2,661
    Bonuspoeng:
    113
    Ok, jeg tenkte mer på at vi ikke drar videre før dagen etter. Vi flyr i plus og jeg er EBG så det koster ikke noe å prøve.
     
  7. Fredrik81

    Fredrik81 EBG BA Sølv og HHGull

    Innlegg:
    2,838
    Likes mottatt:
    2,661
    Bonuspoeng:
    113
    Spørsmålet er om jeg er i transit ca 8 timer mellom flightene. Bagasjen er sjekket inn hele veien. Og flighten er så tidlig å det blir neppe noe besøk om morgenen.
     
    Last edited: 22. mars 2018
  8. Alfred

    Alfred Fly er fantastisk

    Innlegg:
    307
    Likes mottatt:
    292
    Bonuspoeng:
    63
    Noe bevis på at det gjelder bare diamant? jeg slipper alltid inn over alt. Når jeg kommer med utlandsfly går jeg i utland, og kommer jeg til oslo og skal ut, kommer jeg meg inn i sas innland
     
  9. mathiasfe

    mathiasfe Veteran

    Innlegg:
    2,773
    Likes mottatt:
    10,104
    Bonuspoeng:
    183
  10. Christian

    Christian Senior Medlem

    Innlegg:
    903
    Likes mottatt:
    294
    Bonuspoeng:
    63
    Mener du ikke er garantert å komme inn (og egentlig ikek har adgang). De som jobber der er også litt usikre på reglene, og gatene har ikke alltid vært programmer riktig. Nå kommer jeg iallfall inn med boardingkort xxx-OSL, men da er jeg diamant. tidlgiere måtte jeg bruke boardinkortet fra morgenflighten osl-xxx når jeg skulle innom loungen på vei hjem.
     
  11. Alfred

    Alfred Fly er fantastisk

    Innlegg:
    307
    Likes mottatt:
    292
    Bonuspoeng:
    63
    Ja det er bare å prøve alle boardingkort man har, så virker nok en av dem til slutt
     

Del denne siden