Jeg tror det ikke før du lager et screenshot av ditt nedgraderte kort en gang i fremtiden
Gamle sure tanter er slitsomt. Nå sist da jeg fløy longhaul, var det en godt voksen, mannlig, norsk purser som var bitter på livet. Kanskje fordi han var degradert til å jobbe i Plus og Go (har tidligere sett hans med i Business)...? Men han var rett og slett lite imøtekommende, påstående og tidvis ufin gjennom hele turen. Sidemannen min, som jeg ikke kjente fra før, ble nærmest irettesatt da han ikke bestilte noe å drikke før måltidet. Han var EBG...
Jeg vet ikke hvordan SAS velger ut besetning på longhaul, men i min naive verden liker jeg å tro at mye negativ feedback til CR = degradering til Go eller shorthaul. Det er sikkert noen gamle fagforeningsavtaler som blokkerer dette, men at ikke selskapet kjører på med de unge og sultne, fremfor de stappmette og gamle... Skjønner det ikke.
Anyway, dundrer off-topic her. Hvis trådstarter ønsker First, er LH-Group overlegent best ut fra Europa. Overlegent! Skulle gjerne hatt reisebudsjett til å svinge pendelen mot HON. Hvis man derimot "bare" ender opp som SEN og LH Business, tror jeg at jeg hadde blitt værende hos SAS som Diamond. Courtesy Upgrades veier tyngre enn en ytterst sjelden op-up fra C til F hos LH.
Last edited: 02. sept 2016
Islending and Ursa like this.