Jeh skal på min første BIZ tur til NZ og lurer på om jeg skal ta med mine Bose støyreduserende... Hvordan er headsets man får på Thai, SQ og Turkish? Skal være mye på Backpackers og tar allerede med mange fristende elektrodingser
Hadde definitivt tatt de med om du har plass. ofte står det i biz at det er støydemping med har aldri opplevd at de kan måle seg med bose.
Turkish har et Denon-sett som funker ganske bra, jeg liker disse. Ellers er det ingen jeg har reist med som har hatt noe som kan måle seg med Bose dessverre.. Ei heller i F.
Asiana har QC3 , mulig Lufthansa har QC15. av en eller annen grunn tok jeg ikke bilde av de. I business er det uansett ingenting å rope hurra for i all hovedsak..
QC15 har grei støydemping, men elendig lydkvalitet. Har selv Sony WH-1000XM2 og tar de alltid med. Fantastisk støydemping OG lyd!
SQ har en smått ukurante 3-pins plugg til hodetelefonene. Min c25 har 2 pins adapter, men ikke 3pins. Jeg måtte nøye meg med SQ egen hodetelefon som har dårligere aktiv støydemping T/r BKK.Vet ikke om det er blåtann til c35. Mulig en får kjøpt 3-1 pin adapter.
Løsningen er å putte 2-pins adapteren inn i to av hullene til 3-pin'en. Det har funket for meg i alle fall (ikke prøvd SQ, vell og merke).
Så vidt jeg vet er det 3 pins for at folk ikke skal ta med seg headset fra flyet. Med overgang til 2 pins, skal det funke like vel.
Hm... isåfall har støydempende headset eksistert mye lengre enn jeg trodde, mener å huske disse 3 pins pluggene tilbake til 90 tallet... @Eddie47 , kan det stemme?
Brukte egne boser med 2-pin overgang hos SQ i forrige uke. Bedre enn de utdelte, selv om disse også vel er laget sv bose? Det er middelmådig støydemping på Sq sine.
Jeg reiser alltid med egne headset, startet med 1000X, har nå 1000XM2, og på reise er de jo den beste matchen. Beste støyredusering, vesentlig bedre lyd enn Bose, litt under BO, men koster mindre og igjen bedre NC.
https://www.tek.no/artikler/samletest-bose-er-ikke-lenger-kongen-pa-haugen/364078 Er dette eit greit utgangspunkt til kva som er best no? Har også ein son på 6, som trenger bedre lyd på nokre lengre turer i 2018. Nokon som har erfaring på øreklokker til juniorer? (som ikkje er heilt på prisnivå til C35, og kabel er heilt greit)(Alternativt må far eller mor få seg nye...)
Dette kunne jeg også tenkt meg å vite også. Vi har kjøpt headset for barn, men de er fullstendig ubrukelige på fly. Er så lav lyd at de ikke gjør noe som helst..
Spennende å lese tråden. Da blir det vel mine Bose... så mye elektro på turen. DSLR, GoPro, laptop, mobil, portable SSD, Headset... alle lader og tilbehør - det blir ekstra kontroll på security som vanlig