Heathrow Transfer

Tråd i 'Bonushjelp' startet av bunit, 31. jan 2023.

  1. bunit

    bunit Medlem

    Innlegg:
    117
    Likes mottatt:
    762
    Bonuspoeng:
    93
    Hei.

    Skal via Heathrow i morgen SAS in, ANA videre. Ser at det meldes om streik blant immigration officers på Heatrow i morgen og ble litt engstelig:)

    Man må ikke gjennom immigration/customs for en T2 til T2 transfer?

    Forøvrig beste lounge på LHR dersom man besitter ANA First billett?
     
  2. Jorge

    Jorge Veteran

    Innlegg:
    4,670
    Likes mottatt:
    6,657
    Bonuspoeng:
    183
    Det er en egen transfer immigration dessverre..

    Beste lounge er Singapore Airlines sin first class lounge
     
  3. trygveat

    trygveat Veteran

    Innlegg:
    2,959
    Likes mottatt:
    5,764
    Bonuspoeng:
    183
    Det er ikke immigrasjon ved transfer, kun sjekk av boarding pass. Bør være uberørt av streik hos grensevaktene.
     
  4. Jorge

    Jorge Veteran

    Innlegg:
    4,670
    Likes mottatt:
    6,657
    Bonuspoeng:
    183
    Stemmer.. da husket jeg feil. Jeg har ikke gjort en vanlig transfer på Heathrow siden før pandemien siden jeg har hatt hotell og overnatting før neste flight.

    Igår gikk vi faktisk "feil" vei forbi det jeg trodde var trodde var transfer immigration for å komme ned til faktisk immigration siden vi måtte ut til innsjekk for å få ordnet ny flight til Oslo etter kansellering.
     
  5. dahlmath

    dahlmath Aktivt Medlem

    Innlegg:
    429
    Likes mottatt:
    637
    Bonuspoeng:
    93
    Jag gjorde denne forrige mandag, men kan helt ærlig ikke huske just denne delen av reisen... :oops:

    men 3,5+2 timer i Silverkris first lounge var meget avslappete ! gode bobbler og maten var tiptop !
    Uniteds lounge er fin med den lange baren om man vil ha litt miljø-bytte. AirCanada var jag aldrig innom. LH var kjedelig på veien hjemover.. stor og bråkete
     
  6. KainBenwi

    KainBenwi Aktivt Medlem

    Innlegg:
    317
    Likes mottatt:
    906
    Bonuspoeng:
    93
    Singapore sin First class-lounge er vel det beste valget ja. Litt stille og ensomt der da, så hvis du blir litt lei av stillheten ville jeg anbefalt en tur innom Uniteds lounge og kanskje Maple Leaf-loungen til Air Canada. Sistnevnte er min favoritt på Heathrow.
     
  7. bunit

    bunit Medlem

    Innlegg:
    117
    Likes mottatt:
    762
    Bonuspoeng:
    93
    Takker. Da skal ulike lounger testes og så satser vi på å unngå befatning med streikende grensevakter:)
     
  8. bombusfervidus

    bombusfervidus Veteran

    Innlegg:
    2,465
    Likes mottatt:
    5,614
    Bonuspoeng:
    183
    Det kommer litt an på hvilken SAS-avgang du skal til LHR med. United Polaris stenger kl. 18:00. Matservering osv. stopper enda tidligere.
     
  9. bunit

    bunit Medlem

    Innlegg:
    117
    Likes mottatt:
    762
    Bonuspoeng:
    93
    Lander 1435 og neste fly er 1900 så bør være gode muligheter :)
     

Del denne siden