God morgen fra Trondheim Det regner her, men det var akkurat passe lite nedbør til at jeg kunne sykle til jobb uten å ta på regnbukse Idag får vi nye spisestuemøbler og riving av to stk soverom er såvidt igang, mao. det blir lite sofatjeneste fremover.... Ha en fantastisk tirsdag
God morgen fra Viken Is, kake og mer is spising med litt bobler har medført til litt sånn hangover sensasjon Gratulere med dagen på etterskudd. Ser vi åpning av flere og flere land, nå står det på Erna, hvor skal vi få lov å reise hen. Her tenkes bobil ferie, det er en pussig tanke, det har en aldri før tenkt, fruen og barn som maser, vil helst på et fly, men skal ikke klage for meget, pr mnd til så er det ut som vi kan sette oss på et fly igjen . Ha en super dag i dag.
Hei og hå fra hjemmekontoret. Om vi i hovedstadsområdet ikke fikk det beste uteværet på nasjonaldagen, fikk vi i alle fall vasket vekk mengder av pollen i går. Aldri så galt at det ikke er godt for noe(n)! Passer også svært så godt med en fire-dagersuke, før ny helg. Ryktene vil ha det til at det går mot det samme neste uke, slikt settes pris på. Lite flynytt å melde, annet enn at så fort dagen er over er man én dag nærmere neste reise – det gledes! Ha en trivelig tirsdag, hangover eller ikke!
God morgen fra hjemmekontoret! Sommerferien begynner sakte men sikkert å planlegges, vi lander mest sannsynlig på en biltur... fordi det er såpass fleksibelt. Har vurdert om karantene i etterkant av et besøk til hjemlandet er verdt det, men konkludert med at det ikke er det. Verden og reglene får bli litt mer normale først. Fredag settes kursen nordover, det skulle ha vært et konformasjonsbesøk, men blir kun en begrenset form av slektsbesøk. Lurer på hva slags bil Sixt på Alta flyplass gir meg og om de bryr meg om min "juksestatus" (kan ikke huske sist jeg har leid bil fra de men er matchet opp til platinum). Selve flyturen t/r gir meg gull pga 4x kampanjen, så det blir uansett en bra tur Det er så deilig å kunne si noe reiserelevant her... håper bare det ikke blir kansellering i siste liten. Ha en flott dag dere!
God tirsdag fra kontoret! Helgen har gitt god poeng-opptjening, det er deilig å se poeng fra flyvninger i appen igjen. Søndagens poeng er ikke kommet inn ennå, men de kommer vel snart. Uken har startet bra, reisemessig. Har allerede rukket å bestille første del av "Påsketur 2022" til USA, og rom på The Edge til neste Tromsø-tur i august. Må tilbake på Smak så fort som mulig! 4-dagers uke før langhelg på hytten. Nyt tirsdagen! Nå titter nesten solen frem også.
God morgon frå Sunnfjord. Her er eg so vidt i gang med dagens kaffidrikking. No er det berre tre dagar att til neste flytur! Det skal jammen bli godt å få flydd litt igjen. Har ein nokon fordelar av gullkortet på BGO eller KRS i desse dagar? Kjekt med fly og hotell i alle fall. So får vi håpe avkommet set pris på dyrepark og bading. Men skal ein ta seg fri frå jobb lyt ein hive seg i kalosjane fyrst. Og jammen har eg fått trumf og!
God tirsdag og vel overstått. I dag skal jeg ut og fly for første gang siden august, og deretter ut på restaurant. Ganske eksotisk for en osloboer.
God morgen fra Grenland Her er arbeidsuken godt i gang og kaffen går ned på høykant. Ble oppgardert til suite på Clarion Bryggeparken så det er jo noe og glede seg over. Mesteparten av teamet har ferie, så bare meg og en kollega her denne uke, tro hva vi skal finne på til middag? 3 kjappe arbeidsdager igjen så blir det en uke fri
God formiddag fra Porsgrunn. At man aldri lærer.. begynte pent og pyntelig med champagne og nydelig spekemat. Endte med Rammstein på full guff, og tutdrekking av Dr.Nielsen. Jaja- godt jeg har fri da- alle planer for dagen utgår. Plenklipp, husvask utvendig, bilvask og tur på dynga får vente.
Tilbake på jobb etter vel overstått nasjonaldag. Nå er det bare å telle ned til årets første flytur til helgen...! Ellers så slår SAS IT til igjen... har gått glipp av en drøss med bonusbilletter fordi når jeg logger inn er de ikke tilgjengelig lenger. Logger ut og neimen er de ikke tilbake... Gjelder til og med Go-billetter Ny "forbedring" for statuskunder kanskje
Konstaterer at tomat og grønnsaksplantene er i sjokk i vinduskarmen i dag. De fikk en luftetur på nasjonaldagen og synes det var i overkant kaldt. SAS reviderer flyvninger og kutter i tiden jeg har på samtlige potensielle ferier denne sommeren. SAS, det var en grunn til at jeg bestilte kveldsflyet hjem
Noen her inne som har truffet på "emotional support pets" egentlig? Mulig jeg ikke har fått nok luft under vingene i USA til å bli eksponert for det, men er det virkelig så ille som man skal ha det til? (leste at nye regler er på vei eller på plass, så dyrehagen ombord vil minskes)
Liten oppdatering fra Gardermoen. Fast track er stengt, men det var så godt som folketomt i den vanlige sikkerhetskontrollen. Lounge er åpen med suppe, ferdigsmurte baguetter og alkoholfri drikke.
Fast track er åpen, du ender bare foran de andre i køen til venstre. (Det lyser grønn pil på bildet ditt.. )