Hele 7 destinasjoner på tilbud hos SAS bare i kveld

Tråd i 'Reisedeals' startet av Bizflyer, 07. juli 2016.

  1. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,813
    Likes mottatt:
    3,013
    Bonuspoeng:
    113
    KristianR liker dette
  2. Shyneno

    Shyneno Okama

    Innlegg:
    2,028
    Likes mottatt:
    1,467
    Bonuspoeng:
    113
    kanskje athen hadde vært noe!
     
  3. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,680
    Likes mottatt:
    10,227
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg finner bl.a. Ålesund - Hamburg tur/retur i GO Light for under 1000,- i august. Og ca. 2300,- i Plus Saver. Det er sannelig gode priser.
     
    Bizflyer liker dette
  4. ingec

    ingec Nytt Medlem

    Innlegg:
    12
    Likes mottatt:
    5
    Bonuspoeng:
    3
    Benyttet meg av dagens tilbud og plukket opp noen usedvanlig godt prisede SAS Plus-billetter OSL-ALC/ALC-OSL. Jeg ser at de ble satt som hhv. bookingklasse A og B, og ikke C/D/Z som gir full bonusopptjening. Men de skal jo være fullt ut fleksible. Er det noen her som vet om disse to klassene gir særlig muligheter for ombooking, eller er det reelt sett kun C/D/Z som gir særlig med ombookingsfleksibilitet i praksis?
     
  5. Hawkwind

    Hawkwind EBD

    Innlegg:
    138
    Likes mottatt:
    71
    Bonuspoeng:
    28
    I pr
    I praksis så er ikke PLUS billettene i A/B veldig fleksible fordi det nærmere avreisedato ikke ikke er fler i den bookingklassen tilgjengelig og du da må kjøpe deg opp til neste bookingklasse. Men vær obs på at SAS har begynt noe nytt med plus saver i europa, etter hva jeg har forstått så er ikke disse refunderbare. Men det kan kanskje noen andre gi ett mer utfyllende svar på
     
  6. Shyneno

    Shyneno Okama

    Innlegg:
    2,028
    Likes mottatt:
    1,467
    Bonuspoeng:
    113
    det var triste greier med datoene syns jeg...
     
  7. ingec

    ingec Nytt Medlem

    Innlegg:
    12
    Likes mottatt:
    5
    Bonuspoeng:
    3
    Ok! Takk for info, det var jo det jeg antok egentlig. Med gode gamle OT fikk jeg alltid klasse Z som var utrolig fleksibelt - savner det!

    Har du noen erfaring med hvor lang tid i forveien jeg bør booke om A/B-klassene for å ha en sjanse til å få flyttet dem til andre tidspunkter? Det må vel være noen få av disse på enkelte flyvninger men kanskje de har null på populære avganger? Kjøpte nemlig også en reise i påsken og kunne gjerne tenke meg å justere avgangen til denne på et mer gunstig tidspunkt, men der er det sikkert slik at de aller mest populære avgangene tidlig i påskeuka ikke har noen i disse klassene. o_O
     
    Last edited: 08. juli 2016
  8. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,335
    Likes mottatt:
    19,544
    Bonuspoeng:
    293
    De er mer og mer restriktive med klasse A.
    Nå det er snart ingen "kurante" avganger som har det lenger.
    Du må også betale opp til prisen av A på eder aktuelle tidspunktet. Mao kjøper du til 699 som det har vært før er du garantert å måtte betale ekstra..
     

Del denne siden