Hente pakke ved kort mellomlanding i CPH

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av aha, 17. okt 2016.

Tags:
  1. aha

    aha Nytt Medlem

    Innlegg:
    10
    Likes mottatt:
    11
    Bonuspoeng:
    3
    Jeg har planer om å kjøpe en lampe i København, og har lyst til å hente den personlig når jeg skal mellomlande ved CPH den 13/1-17 kl. 0925-1055 (1t 30 min) ved terminal 3.
    1. Vet noen om det er en service der en slik pakke kan sendes til ved flyplassen (SAS skranke? Jeg har EBG)
    2. Lampebutikken ligger 10 km fra Kastrup. Google maps antyder 13 minutter kjøring hver vei. Det burde vel også kunne rekkes og fremdeles nå flyet videre?

    mvh Andreas
     
  2. Scandipendler

    Scandipendler Veteran

    Innlegg:
    1,815
    Likes mottatt:
    2,233
    Bonuspoeng:
    113
    Tja, som utgangspunkt ville det kanskje kunne gå, men det kommer litt an på hvilken retning butikken ligger. Nordover, inn mot København S og sentrum, ville jeg plusset på 10-12 minutter hver vei, for det er ingen egentlig motorvei og uhorvelig mange lyskryss og tett trafikk selv på formiddagen. Du kan riktignok fremdeles rekke det, men det kan bli tight.

    Når det gjelder levering på CPH, så må du nesten spørre SAS eller CPH selv (de har en resepsjon i terminal 3 hvor jeg vet at SAS leverer hittegods). Går det kanskje an å avtale et tidspunkt med et bud?
     
    aha liker dette
  3. Schlandy

    Schlandy Veteran

    Innlegg:
    1,558
    Likes mottatt:
    4,283
    Bonuspoeng:
    113
    eventuelt høre med Hilton CPH om det er mulig det kan bli levert en pakke i resepsjonen hos de ?
     
    aha liker dette
  4. aha

    aha Nytt Medlem

    Innlegg:
    10
    Likes mottatt:
    11
    Bonuspoeng:
    3
    Butikken ligger i Bådehavnsgade i Sydhavnen, på rett side av byen. De ønsker at jeg skal hente lampen selv. Det burde gå bra med taxi på en fredag formiddag.
     
  5. braathens safe

    braathens safe NN

    Innlegg:
    486
    Likes mottatt:
    530
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg bare nevner at en jeg fikk levert en bok til Hilton for noen år siden og den har de ennå ikke funnet, men en lampe er jo vanligvis større ,så det er håp.
     
    aha liker dette
  6. mhsalv

    mhsalv 278 and counting!

    Innlegg:
    151
    Likes mottatt:
    152
    Bonuspoeng:
    43
    Som du selv sier, det bør gå. Dersom du lander planmessig så sprint ut og hopp i en taxi. Be den vente ved butikken mens du henter lampen. Er jo motorvei nesten hele veien til Bådehavnsgade så hele lampehentingen burde ikke ta mer enn 45-50 minutter. Da er du tilbake på flyplassen en god halvtime før avgang og med EBG og fasttrack (antar du flyr SAS/*A, er uten bagasje og ikke skal sjekke inn lampen). Go go go!
     
    aha liker dette

Del denne siden