God morgen fra Kristiansand. Solen skinner allerede fra en knallblå himmel. Blir lunsj med Sørlandets store sønn - Bizflyer i dag. Regner med at det også blir bading i sjøen i kveld - slik det har blitt de siste dagene. Ha en flott onsdag
Morgen fra Bodø. Regn og 6 grader i dag, noe som er opp en hel grad fra samme tidspunkt i går. Elendige resultater fra SAS overrasker negativt, og gjør ikke stemningen akkurat bedre. Ha en bedre onsdag!
God morgen fra det Sørlandske! Deilig vær og godt og varmt allerede på morgenquisten! I dag er det bebudet lunsj med Forum Kapteinen, og i kveld blir det sesongens siste fotballkamp med jr. Å ja, og så må jeg visst gjennom arbeidsdagen også. Happi deis!
God herlig morgen fra Rosfjord Strandhotell som ligger idyllisk til på stranden ved Lyngdal. Slitsom jobbdag på "heia" i går og det kjennes i kroppen i dag i form av stive muskler. Måtte derfor sove frempå i dag før frokost ble inntatt på nabobordet til en gjeng som ivrig diskuterte SAS og bonuspoeng, det var like før jeg kastet meg inn i diskusjonen Nå har jeg kaffeslabberas med meg selv på terrassen før jeg hiver meg i bilen å setter kursen mot SVG. Ha en flott dag. Stemningsbilde 09:50:
God duskregnformiddag fra Trondheim Kan ikke dere sende noe sol og varme liiiit lenger nord... Tror jeg kulern på soffen hjemme med en bjørnunge ikveld,gidder ikke opp til svigerfar og snekre platting idag, han har så det holder foreløpig Ha en fin en
God formiddag fra Chicago. Varmt som fy og fuktig her i dag, overskyet. Kom akkurat ett 15 minutters enormt regnfall som raskt passerte forbi. Full Hansafri kontordag i dag. Ha en fin en