Herlige fredag!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av EB, 25. april 2014.

  1. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    Glad morgen fra hovedstaden. Noen timer på kontorplassen før arbeidsdagen avsluttes i Vestfold i behagelig avstand til landstedet på Verdens Ende. Ha en flott start på helgen!
     
  2. PCR

    PCR Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    666
    Bonuspoeng:
    93
    God moron från Gjemmrkontoret!

    Ser man i kylskåpet skulle man kunna tro det var fest i helgen vilket det också är. Folk från när och fjärran kommer vilket skall bli trevligt. Solen skiner också vilket gör sitt till det goda humöret. Nu blir det ett par timmars jobb innan jag flyttar in hos Familjen Carlson 800m hemifrån. :). Ha en flott dag!
     

    Attached Files:

    • image.jpg
      image.jpg
      File size:
      1,002.1 KB
      Visninger:
      10
    Cecilie liker dette
  3. Hickok

    Hickok Medlem

    Innlegg:
    88
    Likes mottatt:
    38
    Bonuspoeng:
    18
    God morgen fra Bergen!

    Kort kontordag i dag før fokuset blir å komme seg på BA759 i kveld. Avreise videre til LAX i morgen og konsert med Black Sabbath, før en uke i Las Vegas venter. Blir sikkert helt greit.. :)
     
  4. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,930
    Likes mottatt:
    6,750
    Bonuspoeng:
    183
    Hoy fra Sola, her er det bare å kaste seg i oppgavene som har hauget seg opp. Ingen planer for helgen, men den skal nyytes.

    Ha en avslappende helg :)
     
  5. Christian

    Christian Senior Medlem

    Innlegg:
    903
    Likes mottatt:
    294
    Bonuspoeng:
    63
    Hepp fra Bergen.

    Er visst 5 års bryllupsdag i dag, så mao en god unnskyldning for å kjøpe en god champis. (Mye morsommete å kjøpe enn kjipe blomster som koster det samme). Tipper jeg lander på Lanson Gold om ikke andre har bedre forslag i fra basisutvalget til under 500 kr.
     
  6. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Slettes ikke noen herlig fredag her i sør.
    Jeg hoster og er forkjøla og det er resten av familien også. Så dette skal bli en kjip helg. Gleder meg mest til å tilbringe så mye tid som mulig under dyna. Er trøtt hele tida og drittlei av å hoste.

    Mer er det ikke å si om den saken!
     
  7. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra flybussen! På vei mot Kjevik. Første hopp for dagen skal Wideøre stå for mot Kongens by. Ha en fin fredag :)
     
  8. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    En skikkelig flott fredag i Bodø i dag, men vær som minner om vår i april!

    Blir en rolig fredag, før det tar av i morgen da min bedre halvdel da fyller 30 år. Blir nok skikkelig party stemning da det kommer 40 gjester, og jeg har kjøpt inn sprudlevann (velkomst drink) til cirka 100 stykker ;)
     
  9. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    G'ettermiddag fra tiggerstaden.
    Lunsj er inntatt,nå en tur på polet for innkjøp av noe Riesling og Cremant (",). Ha en strålende dag :))
     
  10. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    *gryynt* ... tung start på dagen ... godt det er fredag. Solen skinner heldigvis. Regn og torden spådd, men uteble. I morgen blir det en tur nordover for båttur med hjuldamper på Tennessee River. Håper de har øl ombord ... Men nå må jeg ha mer jetfuel ...

    [​IMG]
     
    AndersB liker dette
  11. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Calgary. Er på tredje kaffekoppen før det skal sjekkes ut og besøkes potensielle kunder inne i byen. Men etter det rettes snuta mot Fairmont Lake Louise for et par netter horisontalt med snute pressa mot vindusglaset. Håper det ser like fint ut som på bilder fra vinduet for jeg har glemt å pakke varme klær.

    Elefanten - han har blitt kontaktet av lokalavisa for intervju, så han er litt for oppesen idag.

    Så får dere ha en fin helg hvor enn dere er. Om det er i 1F, på Mississippi eller om dere er på Freddie Medusa konsert i Seattle.
     
    SASlovah4evah liker dette
  12. AndersB

    AndersB Reisende

    Innlegg:
    1,882
    Likes mottatt:
    1,038
    Bonuspoeng:
    113
    God ettermiddag, undres på om det ble noe Los Angeles style bluesband under Freddies i år :D
     
  13. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Tally ho fra Seattle. Fantastisk Freddie Awards på Museum of flight i går, fullt hus og stormende jubel.

    450 bonusjegere er påmeldt Frequent Traveler University denne helgen, så no rest for the wicked.
     

Del denne siden