Glad morgen fra hovedstaden. Noen timer på kontorplassen før arbeidsdagen avsluttes i Vestfold i behagelig avstand til landstedet på Verdens Ende. Ha en flott start på helgen!
God moron från Gjemmrkontoret! Ser man i kylskåpet skulle man kunna tro det var fest i helgen vilket det också är. Folk från när och fjärran kommer vilket skall bli trevligt. Solen skiner också vilket gör sitt till det goda humöret. Nu blir det ett par timmars jobb innan jag flyttar in hos Familjen Carlson 800m hemifrån. . Ha en flott dag!
God morgen fra Bergen! Kort kontordag i dag før fokuset blir å komme seg på BA759 i kveld. Avreise videre til LAX i morgen og konsert med Black Sabbath, før en uke i Las Vegas venter. Blir sikkert helt greit..
Hoy fra Sola, her er det bare å kaste seg i oppgavene som har hauget seg opp. Ingen planer for helgen, men den skal nyytes. Ha en avslappende helg
Hepp fra Bergen. Er visst 5 års bryllupsdag i dag, så mao en god unnskyldning for å kjøpe en god champis. (Mye morsommete å kjøpe enn kjipe blomster som koster det samme). Tipper jeg lander på Lanson Gold om ikke andre har bedre forslag i fra basisutvalget til under 500 kr.
Slettes ikke noen herlig fredag her i sør. Jeg hoster og er forkjøla og det er resten av familien også. Så dette skal bli en kjip helg. Gleder meg mest til å tilbringe så mye tid som mulig under dyna. Er trøtt hele tida og drittlei av å hoste. Mer er det ikke å si om den saken!
God morgen fra flybussen! På vei mot Kjevik. Første hopp for dagen skal Wideøre stå for mot Kongens by. Ha en fin fredag
En skikkelig flott fredag i Bodø i dag, men vær som minner om vår i april! Blir en rolig fredag, før det tar av i morgen da min bedre halvdel da fyller 30 år. Blir nok skikkelig party stemning da det kommer 40 gjester, og jeg har kjøpt inn sprudlevann (velkomst drink) til cirka 100 stykker
G'ettermiddag fra tiggerstaden. Lunsj er inntatt,nå en tur på polet for innkjøp av noe Riesling og Cremant (",). Ha en strålende dag )
*gryynt* ... tung start på dagen ... godt det er fredag. Solen skinner heldigvis. Regn og torden spådd, men uteble. I morgen blir det en tur nordover for båttur med hjuldamper på Tennessee River. Håper de har øl ombord ... Men nå må jeg ha mer jetfuel ...
God morgen fra Calgary. Er på tredje kaffekoppen før det skal sjekkes ut og besøkes potensielle kunder inne i byen. Men etter det rettes snuta mot Fairmont Lake Louise for et par netter horisontalt med snute pressa mot vindusglaset. Håper det ser like fint ut som på bilder fra vinduet for jeg har glemt å pakke varme klær. Elefanten - han har blitt kontaktet av lokalavisa for intervju, så han er litt for oppesen idag. Så får dere ha en fin helg hvor enn dere er. Om det er i 1F, på Mississippi eller om dere er på Freddie Medusa konsert i Seattle.
Tally ho fra Seattle. Fantastisk Freddie Awards på Museum of flight i går, fullt hus og stormende jubel. 450 bonusjegere er påmeldt Frequent Traveler University denne helgen, så no rest for the wicked.