Hertz - why bother

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av stashorizor, 30. des 2018.

Tags:
  1. stashorizor

    stashorizor Aktivt Medlem

    Innlegg:
    276
    Likes mottatt:
    95
    Bonuspoeng:
    28
    Skulle bestille leiebil i tyskland. Overraskende bra deal via hertz som jeg vanligvis aldri bruker (har pres. circle via kredittkort). Så jeg bestiller tenkte jeg. Første utfordring - bilen prises ut 33% dyrere når jeg er logget inn (men med samme CDP nr). Etter mye googling fant jeg ut at dette er et kjent problem for hertz gold plus uansett medlemsnivå - lol? Jeg har tom prøvd å endre mine profilønsker ang forsikring etc., men ingenting hjalp. Løsningen var å starte bestillingsprosessen som ikke-medlem og så logge inn når bilen var priset ut. Det fungerte også min profilinfo ble føyet inn og det dukket opp en "bil er bestilt - vi sender en bekreftelse til din email (som og var angitt)".
    Nu har jeg ikke motatt denne bekreftelsen og til min forbauselse dukker ikke reservasjonen opp i min profil heller - wtf?
    Jeg ser ingen andre muligheter enn å ringe til Hertz etter helligdagene og prøver å nøste frem om jeg overhodet har en bestilling? Siden jeg ikke har noe reservasjonsnummer (skrev det ikke ned i fra browseren godtroende som jeg var) har jeg ingen muligheter å finne frem bookingen via nettet..

    Noen andre som har slike erfaringer. Spesielt det med forskjellig prising av bilen var merkelig (ja CDP nr var det samme)...
     
  2. stashorizor

    stashorizor Aktivt Medlem

    Innlegg:
    276
    Likes mottatt:
    95
    Bonuspoeng:
    28
    Followup er at jeg har ringt hertz og dem var meget behjelpelige. Fant bookingen, kansellerte denne og la inn ny booking til samme kondisjonene i mitt profil. Han visste ikke hva feilen skyldtes. Neste gang bestiller jeg direkte via telefon tror jeg...
     
    Stuttfeiten, RoadKing and NoLimit like this.

Del denne siden