HH Gold/Hyatt Diamond Challenge

Tråd i 'Hoteller og bonusprogrammer' startet av Insomnia4u, 20. mars 2014.

  1. Insomnia4u

    Insomnia4u Veteran

    Innlegg:
    2,839
    Likes mottatt:
    2,411
    Bonuspoeng:
    113
    Trenger råd fra dere:

    Såfremt Hyatt Diamond Challenge fortsetter ønsker jeg å gjøre den fra 1.juni pga mye reising i Asia i hele sommer. Siden Milespointmedlemskap er utsolgt må jeg ta en 5 netters HH Gold challenge i tillegg. Dvs at det koster meg 5K for å kunne starte Hyatt Challenge.

    1. Er det verdt det? Eller har dere noen andre tips for hvordan en kan få seg et HH Gold-card? Prøvde å statusmatche fra CC Gold Elite, derav den HH Gold Challenge.

    2. Er ikke interessert i å bruke mye penger på Hyatt hvis ikke Challenge er tilgjengelig, så blir å bestille 20 dager før reise. Er det for høy risiko? Tenker spesielt på Tokyo.
     
  2. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    From the horses mouth, var der da Jeff Zidell sa dette på tirsdag


    http://boardingarea.com/viewfromthe...s-diamond-trials-toothpaste-returns-march-31/
     
  3. milehigh

    milehigh Veteran

    Innlegg:
    2,984
    Likes mottatt:
    8,365
    Bonuspoeng:
    183
    Du kan jo bestille allerede nå, om du bruker flex rates (aktuell corp rate?). Husk også at cash + points teller på Hyatt challenge.
     
    tommy777 liker dette
  4. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Stemmer. For de som lurer, Points+ Cash er foreløpig kun tilgjengelig å booke via telefon og tilgjengeligheten er bra
     
  5. Insomnia

    Insomnia Nytt Medlem

    Innlegg:
    4
    Likes mottatt:
    1
    Bonuspoeng:
    3
    Har reservert noen netter hos Hyatt på flexrate, så får vi se om jeg først fullfører HH Gold Challenge. Hvis jeg bytter mellom hotellene hver dag får jeg vel 5 eligible stays (mot 10 netter). Sto ikke noe fra support om hva de la i det, var en personlig challenge. Hva tror dere, hotellhopping i bangkok noen dager og vips et HH Gold som kan brukes i Hyatt Diamond-challenge?
     
    Last edited: 11. april 2014

Del denne siden