Hilton Times Square eller Conrad NY?

Tråd i 'Hoteller og bonusprogrammer' startet av Tore, 07. april 2016.

  1. Tore

    Tore Milehunter Offisiell Representant Admin

    Innlegg:
    5,110
    Likes mottatt:
    114,459
    Bonuspoeng:
    350
    Nå er jeg bra rådvill her...
    Skal til NY med dragen til uka.
    Dette er smøretur for å få disper til mine egne nerdeturer, gutteturer og jobbreiser, så blir en del på hennes premisser som dessverre inkluderer mye shopping og div severdigheter.

    Føler at Hilton TS ligger mer ideelt til for det vi skal gjøre disse fire dagene, men Conrad ser jævlig bra ut da.... Er HH Diamond, så pga gratis frokost til oss begge og evt andre perks føler jeg det er lurest å bo på et Hilton anlegg. Er CCC også, men Radisson Martinique frister ikke veldig..?

    Har dere noen fordeler/ulemper og dele med meg?

    Eller er det noe annet i 4-5* klassen jeg har oversett? Ønsker ikke døgnpris over 400 ink tax.

    Tore
     
    Last edited: 07. april 2016
    watchaddicted and TommyL like this.
  2. Robamu

    Robamu EBG, CCC, GHA Platinum, Choice PLA

    Innlegg:
    972
    Likes mottatt:
    923
    Bonuspoeng:
    93
    Martinique er ikke noe tess nei. Slitt og bærer preg av det..
     
    Larata and Tore like this.
  3. watchaddicted

    watchaddicted Reisende fant

    Innlegg:
    1,940
    Likes mottatt:
    3,897
    Bonuspoeng:
    113
    Om Hilton er et must funker et hjørnerom i høy etasje på Hilton Millenium bra! Fet utsikt over skyline om kvelden. Ligger i Financial district med plenty av shopping rett ved, blant annet Century 21 som er et ganske bra outlet mall. Flere metrostasjoner like ved som tar deg i diverse retninger :)
     
  4. Tore

    Tore Milehunter Offisiell Representant Admin

    Innlegg:
    5,110
    Likes mottatt:
    114,459
    Bonuspoeng:
    350

    Hilton burde ikke vært et must, men pga jeg har vært litt for lojal mot Hilton og Carlson er det de eneste stedene jeg har status og da benefits som frokost og evt oppgraderinger. Og ikke minst poeng da...
    Skal sjekke Millenium, takk for tips.
     
    watchaddicted liker dette
  5. watchaddicted

    watchaddicted Reisende fant

    Innlegg:
    1,940
    Likes mottatt:
    3,897
    Bonuspoeng:
    113
    Hehe.. kjenner til den utfordringen :D

    Ellers bodde vi på et superfrekt frittstående hotel nede på Lower East Side som heter Hotel on Rivington. Veldig lite høye bygninger i området så med et rom høyt oppe der får man utrolig bra utsikt fra Financial district og opp til Times Square. Kult område med masse barer og restauranter. Soho og Chinatown ligger 5-10 minutters gange fra hotellet. Ankommer dere NYC via JFK ligger det faktisk en Metrostasjon rett rundt hjørnet som tar deg til flyplassen (med et bytte).
     
    Tore liker dette
  6. MIkrovegas

    MIkrovegas Medlem

    Innlegg:
    103
    Likes mottatt:
    190
    Bonuspoeng:
    43
    Vet ikke om dette er noe for deg, men du får 5 stjerners i NY på Hotwire til ca 2750 pr natt ink tax i neste uke ser jeg...
    Har brukt dem mange ganger i NY, vært fornøyd hver gang hittil.
     
  7. Tore

    Tore Milehunter Offisiell Representant Admin

    Innlegg:
    5,110
    Likes mottatt:
    114,459
    Bonuspoeng:
    350
    Ja, skal man være "ulojal" og velge noe annet enn der man har status er Hotwire et godt alternativ. NY er såpass hotelljungel at det er ikke så lett å sile ut hvilket hotell du får som for eksempel i Vegas. Får ta en prat med dragen i helga.

    Har booking både på Conrad og Times Square, Så må uansett kansellere en av de...
     
  8. Martin F

    Martin F Senior Medlem

    Innlegg:
    627
    Likes mottatt:
    562
    Bonuspoeng:
    93
    Er veldig forskjell på "neste uke" og "når man skal dra" når det gjelder priser i New York.
    Driver selv og kikker på hoteller for en tur i september, og et hotell jeg har bodd på et par ganger før ligger på øvre halvdel av 200-tallet per natt (om det ikke var over 300). Her om dagen glemte jeg å endre dato på hilton.com, og kunne booket samme hotell for under 100 dollar for samme dag.
     
  9. Blaa

    Blaa Veteran

    Innlegg:
    1,533
    Likes mottatt:
    2,625
    Bonuspoeng:
    113
    Når i Sept? Jeg skal over 7. - 11, vi får prøve å huske på hverandre når vi finner noen gode priser.
     
  10. John in The Tower

    John in The Tower Senior Medlem

    Innlegg:
    904
    Likes mottatt:
    1,181
    Bonuspoeng:
    93
    Bryant Park Hotel sier nå jeg. Har du med dragen så kan dere gi rommets "pleasure chest" et forsøk... ;)
     
  11. Tore

    Tore Milehunter Offisiell Representant Admin

    Innlegg:
    5,110
    Likes mottatt:
    114,459
    Bonuspoeng:
    350
    Neste uke er 13-17/4 for min del. (Med SK så klart;))
    Har titta på mye alternativer nå, men må vel bestemme meg i morra, for prisa synker neppe;)
     
    SASDC8 liker dette
  12. Tore

    Tore Milehunter Offisiell Representant Admin

    Innlegg:
    5,110
    Likes mottatt:
    114,459
    Bonuspoeng:
    350
    Hmmm, dette bør googles
     

Del denne siden