Dumme meg følgte ikke med og fikk ikke med meg at poengene gikk ut for 30 dager siden. Er det noe man kan gjøre, noen man kan smøre for å få pengene tilbake? Noen menneskelig apell som kan fungere? Noen tricks eller innspill? Ringte inn på eurobonus hjelpelinjen men hun kunne ikke hjelpe med noe. Gjør en last call her i tilfelle det er noen som har noe magi som fungerer.
Dette vil nok ikkje ha nokon annan funksjon enn som kondolansetråd. Vi føler med deg i denne tøffe tida. Å misse nok poeng til ein langtur i bissniss er ikkje spøk.
Etter en slik start på dagen trengtes denne meldingen. Takk for kondolanser. Jeg håper flere her inne kan ta nytte av mine feil og mangler.
Jeg bruker awardwallet, og den har nå minnet meg på i lang tid at jeg har både cashpoints og IHG-poeng som går ut nyttår.. Cashpointsene må vel brukes til en booking, men IHG fornyes hvis jeg kjøper noen poeng. Kjøpte akkurat 1000 poeng for $13.50. Grei nok investering for å beholde poengene som kan gi meg 3-4 gratisnetter.
Apropos - er det mulig å trekke poeng på ny på eksisterende reiser uten at agenten tuller til bookingen? Har en stygg mistanke om at jeg har brukt mange "nye" poeng på eksisterende bookinger...
Gullmailen hjalp meg med dette. Bare dobbeltsjekk at korrekt CT har blitt brukt etterpå. Min agent klarte å bruke en nyere CT enn den som var i bookingen opprinnelig da poengene ble trukket på nytt. Heldigvis fikk jeg kjapt fikset dette da jeg oppdaget det, men hvis CT allerede hadde gått ut på dato så kunne det sikkert vært mye verre.