Hjelp! Hvordan få kontakt med kundeservice hos Hotels.com??

Tråd i 'Hoteller og bonusprogrammer' startet av Eddie47, 05. aug 2024.

  1. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    15,025
    Likes mottatt:
    875,505
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg har ved en feiltagelse oppgitt et feil siffer i mailadressen min på en bestilling, derfor har jeg ikke fått bestillingsbekreftelse eller bookingnummer. Bestillingen er avbestillbar.

    Når jeg sender Mail til Hotels.com får jeg oppgitt telefonnumre jeg kan ringe… der kommer jeg til en talemaskin som jeg ikke kan kommunisere med annet enn med tall .. da finner den min siste bestilling basert på telefonnr og 4 siste siffer i kredittkortet.

    Automaten kan ikke løse problemet, hvordan i all verden kommer jeg frem til folk????
     
  2. cire913

    cire913 Medlem

    Innlegg:
    151
    Likes mottatt:
    148
    Bonuspoeng:
    43
    bruker du Hotels.com-appen? det er vanligvis der bekreftelsesbestillingsnummeret ditt, og du kan gå gjennom som administrere det eller se
     
  3. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    15,025
    Likes mottatt:
    875,505
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg bruker appen og den er ikke der …
     
  4. Sunnfjordingen

    Sunnfjordingen Sunnfjording

    Innlegg:
    4,704
    Likes mottatt:
    25,635
    Bonuspoeng:
    183
    Om du har brukt Gmail eller liknande er det kanskje råd å opprette den epostadressa du brukte for å tinge hotellopphaldet, for so å opprette profil på Hotels.com og få tilgang til bookinga den vegen?

    Det er ikkje LAX-bookinga i januar du skal kansellere vel?
     
  5. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    15,025
    Likes mottatt:
    875,505
    Bonuspoeng:
    293
    Nei .. den er på riktig plass!
     
    holmen and Sunnfjordingen like this.
  6. freddyen

    freddyen Veteran

    Innlegg:
    1,539
    Likes mottatt:
    1,523
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg fikk svar fra denne adressen sist jeg var i kontakt med kundeservice i juli:

    [email protected]
     
    milehigh liker dette
  7. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    15,025
    Likes mottatt:
    875,505
    Bonuspoeng:
    293
    De ber meg ringe telefonen med automatsvarer …
     
  8. cire913

    cire913 Medlem

    Innlegg:
    151
    Likes mottatt:
    148
    Bonuspoeng:
    43
    upload_2024-8-5_20-3-22.jpeg
    så den på appen,
     
  9. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    15,025
    Likes mottatt:
    875,505
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg har prøvd de numrene og jeg kommer bare til en automatsvarer som jeg bare kan kommunisere med ved hjelp av «tast et tall» .. kommer ikke i kontakt med mennesker.
     
  10. Jensemann

    Jensemann Aktivt Medlem

    Innlegg:
    409
    Likes mottatt:
    1,258
    Bonuspoeng:
    93
    Haha, den var litt morsom. De annonserer jo at Silver og Gold members har prioritert service "Jump the queue! Our dedicated team is here to help.". Så de får trykke før alle andre dao_O?

    Nesten som United det på Newark Terminal A. Der har de Preferred Service for statuskunder som betyr at du har egen bagdrop. Trenger du å snakket med et menneske får du pent stille deg i kø med alle andre....
     
  11. Kaffen

    Kaffen Globetrotter

    Innlegg:
    2,389
    Likes mottatt:
    5,959
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg løste en tilsvarende krise med å booke en dummy-booking, også ringe inn til kundeservice ved å oppgi den bookingen der. Når agenten tok opp telefonen, så viste jeg til den tilsvarende feila bookingen som @Eddie47 opplever her, og fikk den til å fikse det problemet. Etter at det var gjort var det bare å takke og bukke for så å sende bookingen til refusjon :)
     
    jonss, NoLimit, Maggie and 2 others like this.
  12. Wiolenze

    Wiolenze Veteran

    Innlegg:
    4,930
    Likes mottatt:
    33,629
    Bonuspoeng:
    183
    Avbestill og lag ny bestilling med riktig e-post?
     
  13. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    15,025
    Likes mottatt:
    875,505
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg får ikke avbestilt når jeg ikke har bookingen, ikke på Mail og ikke i appen .. jeg prøvde umiddelbart da jeg så at det var feil mailadresse, men bookingen ble ikke funnet.
    Jeg ser på ViaTrumf at jeg har booket ..
     
  14. Wiolenze

    Wiolenze Veteran

    Innlegg:
    4,930
    Likes mottatt:
    33,629
    Bonuspoeng:
    183
    Du ser jo «oder ID» på ViaTrumf, det er bestillingsnummeret. Stemmer i det minste hos Scandic, jordbær og Radisson
     
    Eddie47 liker dette
  15. NorFlight

    NorFlight Senior Medlem

    Innlegg:
    1,336
    Likes mottatt:
    2,534
    Bonuspoeng:
    113
    Er rett som @Wiolenze sier, om du har den på ViaTrumf så finner du bookingnummeret der. Stemmer i hvert fall for de 2-3 bookingene jeg sjekket hos meg.
     
  16. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    15,025
    Likes mottatt:
    875,505
    Bonuspoeng:
    293
    Det var en god ide … jeg fant bookingen, et steg nærmere..
    Når jeg så går videre ber de meg opprette konto for å kunne se hele bestillingen (og avbestille) får jeg opp dette og da er jeg nesten tilbake til start … IMG_0453.jpeg
     
  17. milehigh

    milehigh Veteran

    Innlegg:
    3,201
    Likes mottatt:
    9,901
    Bonuspoeng:
    183
    Ring hotellet direkte?
     
    Eddie47 liker dette
  18. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    15,025
    Likes mottatt:
    875,505
    Bonuspoeng:
    293
    Ja .. det kan jeg gjøre, har tenkt på det.
    Det er ikke før i november, men det er jo utrolig at det ikke er mulig å komme i kontakt på fornuftig måte med Hotels.com
     
  19. milehigh

    milehigh Veteran

    Innlegg:
    3,201
    Likes mottatt:
    9,901
    Bonuspoeng:
    183
    Her er det brute force- krav maga som gjelder. Løsning- ikke prosess.
     
    Kaffen, Eddie47 and btm like this.
  20. Kaffen

    Kaffen Globetrotter

    Innlegg:
    2,389
    Likes mottatt:
    5,959
    Bonuspoeng:
    183
    Ring hotellet, og hvis ikke det funker, så får du ringe inn til kredittkort selskapet og terminere booking. Funker ikke det, så bestiller du nytt kort, slik at du får ett nytt kortnummer, så har du blokkert dem.
     
    jonss liker dette

Del denne siden