Hjelp til å finne alternativer til Florida

Tråd i 'Bonushjelp' startet av Guden, 09. mars 2016.

  1. Guden

    Guden EB Diamond

    Innlegg:
    273
    Likes mottatt:
    522
    Bonuspoeng:
    93
    Heisann godtfolk!

    Jeg skal ta med meg kjærring og unge til Florida i sommer og sitter på en Companion Ticket samt 500000 poeng. Vi har tenkt å reise i uke 26 med retur i uke 28. (sånn mellom 27.juni til 13.juli + -)
    Jeg har søkt på UA sine nettsider til både destinasjoner som MIA, MCO og TPA rundt disse dagene, men det er køl i helvete å finne noen billetter i business for denne perioden. Er det noen som har noen gode tips? Har lest "bonus-blogg-tipset" til han fyren som jeg ikke husker navnet på, men finner ikke noen gode alternativer. Burde jeg satse på en annen destinasjon som f.eks. EWR eller IAD for så å booke vanlige billetter tur/retur Orlando, eller er oddsen stor for at LH eller andre slipper billetter sånn rett før?

    Tips mottas med takk :)
     
    Last edited: 09. mars 2016
  2. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,673
    Likes mottatt:
    32,527
    Bonuspoeng:
    293
    Ha is i magen, og vent til det nærmer seg avreise?
     
  3. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg er redd for at dette er en veldig vanskelig periode å finne noe ledig i C eller F. Det kan jo være at det dukker opp noe når det nærmer seg, men det er jo en sjanse å ta.
    Jeg har selv forsøkt tidligere å finne C eller F seter til Florida og det ser ut til å være veldig vanskelig, i alle fall om man er mer enn en person.
    Viss du ikke vil ta sjansen på å vente så tror jeg at din beste mulighet er som du selv skriver å fly til New York, Washington, Chicago, Houston e.l. og så booke vanlige billetter derfra. Ikke en optimal løsning, men...
     
  4. lMartin

    lMartin Jeg var ung og trengte poengene! InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    1,975
    Likes mottatt:
    6,293
    Bonuspoeng:
    183
    Litt off-topic og kanskje ikke noe jeg har noe med, men kjærring OG samboer..? ;)
     
    Travellingalf, RoadKing and anders82 like this.
  5. Guden

    Guden EB Diamond

    Innlegg:
    273
    Likes mottatt:
    522
    Bonuspoeng:
    93
    Da får jeg ha litt is i magen og vente....Usj..usj...
     
  6. Guden

    Guden EB Diamond

    Innlegg:
    273
    Likes mottatt:
    522
    Bonuspoeng:
    93
    Hehe...ser det nå. Ja det hadde tatt seg ut. Skjeldent man får både i pose og sekk. Nei det skulle være kjærring og unge...hehe.. Er nå korrigert...hehe
     
  7. peterfox

    peterfox EBD-QR Platinum- HH Gold - Carlson Rewards - Gold

    Innlegg:
    2,145
    Likes mottatt:
    2,214
    Bonuspoeng:
    113
    Bigami er tillatt på Romerike !
     
    braathens safe liker dette
  8. Guden

    Guden EB Diamond

    Innlegg:
    273
    Likes mottatt:
    522
    Bonuspoeng:
    93
    Romerike eller Romerriket...samme sak :)
     
  9. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    Forstår ikke hvorfor dere foreslår bonus til EWR og vanlig billett videre.
    Kan vel i prinsippet fly hvorsomhelst i nord-amerika og videre på bonus? :)
    Kanskje ikke optimalt, men bedre enn å måtte betale for løse billetter etter min mening.

    Eks fra-iah-mia
     
  10. TommyL

    TommyL Senior Medlem

    Innlegg:
    539
    Likes mottatt:
    241
    Bonuspoeng:
    43
    Har funnet opptil 4 seter i C samtidig T/R Orlando/FLL/MIA med LH på sommeren. Men jeg har alltid booket den første routingen jeg har kunnet leve med, så har jeg justert etterhvert som noe bedre har dukket opp. Må følge med hver eneste dag. Litt stress, men verdt det, da det alltid har ordnet seg til slutt.
     
    Travellingalf liker dette
  11. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    Det har du selvfølgelig helt rett i, men det kan være flere grunner til å gjøre som vi foreslår. Det kan f.eks. være så enkelt at du ønsker å fly Biz/First hele veien, men ikke finner noen ledige bonus-seter i de klassene.
     
  12. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    Han er ute etter business og jeg kan ikke se for meg at det ikke skal gå med en mellomlanding i USA.. Nå ble jeg fristet til å sette i gang med søk, men akkurat nå har jeg ikke tid :D
     
  13. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    Han skriver jo selv at det er å finne Biz hele veien som er problemet, men viss du kan hjelpe med det (som også er det han etterlyser) så er det jo bare supert.
     
  14. Guden

    Guden EB Diamond

    Innlegg:
    273
    Likes mottatt:
    522
    Bonuspoeng:
    93
    Hallo igjen. Siden SAS la ut plus-billetter i dag og noen ekstra Business-billetter, så ble det å booke Business over til EWR og Plus himmatattes med noen bonuspoeng og CT....bare for å sikre meg at vi kom oss over dammen. Så får vi se om LH eller noen slipper noen billetter helt ned til Orlando når vi nærmer oss :)
     
    RoadKing and Travellingalf like this.

Del denne siden