Jeg forsøker å booke en tur til India (23/3-4/4-2018), og har etter en del søking i både Google Flights og Matrix funnet en rute som virker som den er bra: OSL-ARN-MUC-DEL-MUC-ARN-OSL. I Matrix finner jeg muligheten for å bestille ARN-MUC-DEL-MUC-ARN med SK (Lufthansa som operating carrier) til ca 8000NOK for 2 pers. Tenkte å bestille den, og så skaffe tilslutning til ARN senere. Når jeg forsøker å søke opp reisen på SAS sine nettsider får jeg beskjed om at SAS ikke flyr strekningen ARN-DEL (eller OSL/CPH-DEL for den saks skyld). Forsøker jeg å booke flighten på LH sine sider er prisen godt over 3000 høyere enn det Matrix finner. Berg-Hansen finner begge flightene, men mener den ene er avertert av SK og retur av LH, og gir dermed pris på rundt 60K Noen som har noen tips/triks til booking? Eller helt andre forslag til tilsvarende reise til en fornuftig pris?
Har aldri flydd med Air India, og kjenner heller ingen med noen erfaring derfra, så la det litt fra meg. Men hvis det er et kurrant selskap så er det jo absolutt en mulighet (og mest sannsynlig en langt enklere booking )
Et par kommentarer om Air India og Delhi (DEL). insideflyer.no/forums/oppgradering-air-india DEL er en destinasjon der Lufthansa gruppen ofte har hyggelige tilbud, så jeg ville ventet til senere i vinter med å bestille.
Klarer å finne flyvninger med LH fra de fleste stedene, men ingen i nærheten av den prisen jeg finner i Matrix (ca 3000 dyrere).
Skal reise i påsken, så tenkte at det var lite sannsynlig med salg på akkurat disse datoene. Ja, har ikke noe spesielt behov for å fly med dem, var bare at Matrix skulle ha det til at de kunne hoste opp ganske billige billetter, og jeg tenkte at jeg heller ville fly C med dem enn med AI.
Du finner i dag mange alternativ OSL-DEL retur på dine datoer for 4500-5500 NOK. Hva er det du ser etter? I priseksempelet ditt fra ITA Matrix må du legge til to returbilletter til Stockholm og en overnatting da flyet går fra ARN 08:05. Vurder også ankomsttid Delhi, LH762 kommer fram 00:10 på natta.