Hei Skal fly SK936 på tirsdag, og får opp følgende ledige billetter per klasse: C9 D0 Z0 R0 J0 Y9 S0 B0 P0 A0 E9 M9 H0 Q0 V9 W0 U0 K0 L0 T0 O9 G9 N9 Hvilke av disse er egentlig Plus? Jeg har lagt inn oppgradering fra minus til plus på Plusgrade, men har aldri klart å skjønne meg på disse bookingklassene til SAS. Fant heller ikke noe når jeg søkte, eller i den eminente tråden til @Are om bookingklasser. Noen som kan hjelpe?
Jeg gjetter på ysbpa på longhaul. Om du henter disse fra expertflyer kan du trykke på hver enkelt å se om de er eco eller Premium eco. Raskt forklart for sas gjelder dette på longhaul. C = fullpris business Y = fullpris plus E = fullpris go
Bookingklasse i på biletter mottatt. Er dette biz eller pluss? Bonusbilettrr om det skal ha noe innvirkning. Har bedt om biz, og eneste jeg ser som uroer meg er 2pc baggasje. Er vel 3 i biz? Men har connection i pluss så kanskje det er derfor?
Mener nå det er 2 i biz. Men de er a32 kg om det er til USA eller Asia 1 ekstra om du er sølv, og 2 på ebg+. Dette vises ikke på eticket.
I er business award. Biz har to gratis kolli, diamant har to ekstra. Edit: i følge @Xflipper så har sølv ett kolli og gull/diamant to ekstra.