Hjelp til en fersking her inne!!

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av MickSteine, 22. sept 2015.

  1. MickSteine

    MickSteine Nytt Medlem

    Innlegg:
    4
    Likes mottatt:
    1
    Bonuspoeng:
    3
    Jeg skal ta med familien til Satle eller San Fransico for å "hente" sønnen vår som er på utveksling I USA 2015-16.
    Jeg har PT ca 150000 poeng og en Companion ticket.Vil nok ha 50000 poeng til innen sommeren

    Vi skal dra til USA 15-20 juni, med retur 15-20 juli 2016.
    Vi er mor, far, datter 21, datter 11 som skal hente sønn 18.

    Er det noen som har erfaring med tilsvarende tur, på SAS sine sider er det ikke mulig(?) å bastille EB tur til en av disse byene I denne perioden......
     
  2. Helikopter

    Helikopter Medlem

    Innlegg:
    245
    Likes mottatt:
    271
    Bonuspoeng:
    63
    Hva slags CT billett har du? Premium Eller platinum kort? Om du har det siste øker muligheten betraktelig for å finne billetter.
     
  3. VirreVapp

    VirreVapp Aktivt Medlem

    Innlegg:
    370
    Likes mottatt:
    859
    Bonuspoeng:
    93
    EB billetter til USA om sommeren(eller I en eller annen høysessong) er nesten umulig :)
     
  4. MickSteine

    MickSteine Nytt Medlem

    Innlegg:
    4
    Likes mottatt:
    1
    Bonuspoeng:
    3
    Har CT platinum....
     
  5. yukho

    yukho KISS ARMY

    Innlegg:
    1,603
    Likes mottatt:
    2,648
    Bonuspoeng:
    113
    4 stk. kan vel ikke bruke samme CT?
     
  6. MickSteine

    MickSteine Nytt Medlem

    Innlegg:
    4
    Likes mottatt:
    1
    Bonuspoeng:
    3
    Det jeg lurte på var om noen hadde erfaring med denne type kominasjon, om det lønte seg ¨bruke CT på to av oss, og så kjøpe billeter til de siste, eller om man kjøpte biletter til alle og brukte EB til oppgradering foreksempel...
     
    avis liker dette
  7. Norfindir

    Norfindir Senior Medlem

    Innlegg:
    585
    Likes mottatt:
    347
    Bonuspoeng:
    63
    For 180k poeng får du 4 billetter i GO til SFO med SAS om du bruker CT på to av de.. Men det er ikke så lett å finne nok bonusbilletter dit. Så kommer returbilletten til sønnen din i tillegg.
    Eventuellt kan du kjøpe billetter og bruke poeng på oppgradering. 15k pr person pr strekning fra Go til Pluss eller 40k fra Go til Business.
     
  8. Norfindir

    Norfindir Senior Medlem

    Innlegg:
    585
    Likes mottatt:
    347
    Bonuspoeng:
    63
    hva som lønner seg må du nesten bestemme selv. Se på nytte pr poeng.. om du ikke har noe annet å bruke poeng på så syns jeg det er ok å brenne av såppas mye på en slik tur (om du finner billetter).
    Selv setter jeg pris på å ha poeng tilgjengelig om jeg trenger en fleksibel billett innenlands.. hver sin lyst og behov.
     

Del denne siden