Tenkte bare kort å skrive litt om hjemreisen fra Honolulu i forrige uke. Reisen gikk med NH First HNL - NRT og NH First HND - LHR. Hadde sjekket inn online og kom meg dermed gjennom sikkerhetskontrollen før innsjekking startet. Ankom ca 07:45 - da var det relativt rolig og jeg kom raskt gjennom. Flyplassen hadde ikke våknet helt enda og mange butikker var fortsatt stengt. Beveget meg derfor bort mot C-gatene hvor ANA loungen er. Ikke så mye skilter, men en strategisk plassert rulletrapp sa det meste... Vel oppe var det inn døra og til høre møt ANA Suite loungen. Loungen var passe stor. Samme matutvalg som i Business loungen bortsett fra litt kaker her. Det var også bordservering på forespørsel.
Var også en tur innom Business loungen. Stor lounge med mange og varierende sitteområder. Her var det også bedre utsikt enn i Suite loungen. Etterhvert kom fuglen som skulle fly meg til NRT. Det var også lagt til rette for boarding rett fra loungen, men pga problemer med broen ble ikke denne benyttet.
Tidlig ombord. Pga feil på broen måtte vi ta trappa opp til 2. etasje. Fikk utdelt amenity kit, pysj, slippers, internet voucher og Fast lane lapp til immigration på NRT. Fine seter, men ser at de har vært i bruk en stund. Har også dører for litt ekstra privatliv. Fin utsikt fra rullebanen Menyen: Og maten smakte Etter landing stod tvillingen og så på oss
Fra NRT ble det buss til HND og overnatting der. På HND fløy jeg for første gang fra Terminal 2. Her har ANA pusset opp og utvidet loungene på den internasjonale delen. Totalt er det faktisk seter til 1300 passasjerer. ANA er også helt alene på dette området. Vel innenfor sikkerhetskontrollen bar det opp til loungen. ANA Suite lounge er stor. I tillegg til den ordinære delen, kan du gå ned en etasje med eget serveringsområde med bordservering. Fin og fresh lounge. Men savner utsikten fra Terminal 3...
Det slår meg når jeg ser bildene. Det samme var de gangene jeg har vært der, det er nesten ikke folk i disse loungene... Må jo gjerne ha plassen men da kunne de jo spandert litt koseligere innredning
Etter en kort gåtur fra loungen stod flyet stod klart på utgang 73. Det var litt oppstuss der - det skulle vise seg at prinsesse Kako skulle være med på vei til offisielt besøk i Hellas. Setet var ganske likt som på A388 fra Hawaii Etter avreise ble menyen delt ut Og også her smakte maten God utsikt over Windsor før landing Ut av flyet var det å traske bort mot flyet til Oslo. Andre reiste videre mot Athen Lite tekst og mye bilder. Det ble ganske kort denne gangen. Håper det kan være til inspirasjon
Duverden. Merket en noe til rojalt nærvær i førsteklasse kabinen? Jeg forutsetter at den godeste prinsessen ikke satt på midtsete rad 57?
Nei, det var ganske dempet. Hun satt på 2G og hadde sin egen "oppvarter". Dermed var det tre personer som jobbet i F kabinen. Så fikk hele følget på 15-20 personer gå først ut. Tror kanskje halve F kabinen var satt av til dem. De var hvertfall veldig pyntet alle som satt der borte.
Virker som en kul opplevelse. Stusselig at de ikke hadde annen mat i suite lounge, men maten på NH F leverer jo