God morgen fra Singapore. I dag blir det hjemreise med QR via DOH. Har ca 16 timers layover i DOH så tar en natt i byen, Raffles er det utvalgte hotellet siden jeg trenger 64 poeng får å nå platinumstatus hos Accor/ALL. Starter med en Grab mot flyplassen;
Innsjekk og passkontroll gikk på få minutter, totalt 40 min fra hotell til lounge. Starter med Qatar’s egne men håper å ta turen innom Qantas sin også. BA hopper jeg lett over: QR;
BA’s lounge er stengt så det ordnet seg selv. Kjapp titt hos Qantas; Ikke sjampis siden det bare er en businesslounge så tok en Limencello-spritz: Note: det er en egen Qantas F-lounge men den åpner ikke får utpå ettermiddagen
God morgen fra Oslo vest. Håper jeg ikke bommer nå. At dette er dagstråden og ikke et reisebrev? T-2 til jeg er personen på høyre siden av bildet. T-9 til jeg har byttet side. Ha en fin torsdag alle bonusnisser
God formiddag fra Grenland To dager til fotballtur med to kompiser. Flyr med Ryanair TRF-MAN. Vi blir hentet direkte på flyplassen, og kjørt til Liverpool. Skal bo 5 meter unna bargata, i en leilighet, og vi drar rett på Everton-Crystal Palace kamp på Goodison park. Etterpå blir det en tur til "norske" hotell TIA, for å se Wolves-Liverpool kl 18.30. Fikk kampbilletter og transport t/r for 150 £ hver- ikke gææernt Ha en målrik dag
T-1 til siste * A tur. OSL-BRU-MAD-BOG-EZE. Om vi kommer oss til BA når vi skal gjenstår å se. 40min mellomlanding i BRU går akkurat dersom flyet er i rute. Hvis ikke kan alt skje Jokern i ermet er 2 x LH Senator som forhåpentlighvis gjør at flyet fra BRU venter 2min ekstra. Vi kommer oss nok til BA til slutt
God morgen fra Sølvbyen. Solen skinner og alt er vel. Har pt ikke så mange nye bilder å legge ut. Eks-forloveden har riktignok fått nytt pass (og ditto tilhørende bilde), men det er selvfølgelig lagt ned veto mot publisering. Forfengeligheten lenge leve! Ha en fin torsdag!
God morgen. Litt mindre eksotisk start på dagen her ute på landet. I dag er det hjemmekontor, så jeg slipper å bli forstyrret av folk, for jeg holder på med et prosjekt som må bli helt ferdig før høstferien, og på kontoret er det alltid noen som vil prate om et eller annet. Solen skinner, men det er blitt litt kjøligere på morgenen. Men hunden var veldig fornøyd med at det ikke regner. (Jeg også) Siden jeg har hjemmekontor kan begge vaskemaskinene gå for fullt. Veldig praktisk. Ha en fin en!
God morgen fra nordvest. I dag er det en sjelden hjemmekontordag før styremøte senere på dagen. Deilig som @holmen skriver å slippe forstyrrelser. Ellers nærmer en tidlig høstferie seg veldig fort med Virgin Atlantic til Miami, dog i economy. Hjemreisen er det KLM som står for, via Atlanta. Ellers kjekt at SAS byttet maskin på LAX turen neste år fra A330 til A350. Ha en fin en
Morn fra hjemmekontoret her også. Noen ganger lurer jeg på om kolleger ikke har noe bedre å gjøre enn å snakke om ting som typisk ikke handler om jobb... så ja, "skjermet avdeling" er jeg på nå, for forstyrrelsesfritt er det på hjemmekontoret. Er bare slik at jeg må lage lunsjen selv i stedet for å gå på kantina, men det takler jeg. Omtrentlig to uker til neste flytur. Gleder meg til den, for jeg skal til Zutphen og smake på masse bokkøl. God tur til de som er/skal på tur i dag. Ha en fin torsdag
God formiddag fra stueloungen. Flott høstvær i Oslo, så nærområdet er brukt til både gavekort inntjening, lunch og litt gåtur. Nå skal det diskuteres muligheten for Amex verving i pointearner gruppen.....
God torsdagshilsen fra BR72. Boarding idag er noe forsinket. Regner med det samme skjer med pushback og takeoff.