Dagen startet på Radisson Blu OSL. Vi ankom i går kveld, etter å ha levert hunden på ferie-leir. (Eller kennel, som det ofte kalles)
Radisson takker ikke at man har ø i navnet, så det tok litt tid med innsjekk. Jaja.
En night cap i baren, og en god (dog litt kort) natts søvn senere, krysset vi veien, og tok rulletrappen opp til innsjekk. 1 person foran oss, så innsjekk gikk fort. Og vi fikk fine mapper til å passe på billettene våre.
View attachment 116818
Vi rakk akkurat å kjøpe en kaffe, før det kom melding om boarding fra Lufthansa appen. Gate E06 er bussgate, men det er jo ikke på OSL jeg vil ha bussgate!
Boarding startet i det vi kom ned trappen, og vi kom oss ombord i bussen. Noen minutter senere kjørte vi de 200 meterne til flyet vårt. Jeg så at kofferten min sto på bakken utenfor, så jeg håper den ble med.
View attachment 116821
Først ombord på bussen = sist ombord på flyet. Men det var greit, flyet kom ikke til å gå fra oss uansett, og vi hadde plassbestilling. 1 D og F sto og ventet på oss, etter at vi ble ønsket velkommen ombord av hyggelig crew.
Lite begivenhetsrik flight, men vi fikk frokost.
View attachment 116820
Og vi så Oslo fra oven på vei mot MUC.
View attachment 116819
Ankom gate K03, så det var ingen bussgate på MUC. (Vet ikke om de har det her?) Og gikk de få meterne til K11, og kom oss inn her.
View attachment 116817
Nå drikker vi smoothie, mens vi gjør oss klar for frokost nr 2.
Vis alt...