Endelig er det min tur til å skrive reisebrev igjen.
Straks er jeg på vei til OSL, for å reise i økonomi til LHR.
Denne reisen har jeg ventet på lenge, og alle reisebrevene fra Japan i det siste har ikke gjort det noe enklere å måtte vente så lenge!
Turen ble booket i fjor en eller annen gang, og reiseruten er som følger:
OSL-LHR, SK eco
LHR-HND, NH F
HND-CPH, SK biz
CPH-OSL, SK plus
View attachment 121422
Gleder meg stort til ANA F igjen, det er alt for lenge siden sist. Og det begynner å bli noen år siden jeg var i Tokyo sist også.
Opprinnelig hadde jeg booket Cerulean Tower for hele oppholdet (med 16% Trumf fra Booking.com), men skjebnen ville det annerledes. For et par uker siden fant jeg ut at Weezer spiller konsert i (på?) Odaiba den dagen jeg ankommer Tokyo (i morgen). Konserten begynner 2 timer etter landing på HND, så for å øke sjansene for at jeg faktisk rekker konserten, booket jeg meg inn på Grand Nikko første natten. Derfra er det bare noen minutter å gå til konsertlokalet.
For de resterende nettene skulle jeg først booke Cerulean på nytt, men prisen hadde doblet seg, så det gadd jeg ikke. Hadde noen GHA-dollars å bruke opp, så jeg fant et relativt nytt hotell i Shinjuku i stedet, Groove Hotel Shinjuku.
Nå må jeg bare pakke sammen resten av det jeg skal ha med, så blir det kjøretur til OSL.
Kanskje blir dette et "live" reisebrev, kanskje ikke. Jeg får se hvor mye jeg kjeder meg på den 14 timer lange flyturen i F.
Vis alt...