Hoochiemama, happy torsdag!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av tommy777, 15. mai 2014.

  1. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Je je je fra Finnair sin lounge her på Vantaa. Opp klokka 0540 er helt greit når heimen venter i andre enden.

    Litt over ett par timer til Brussel først og deretter klokka 1100 tar United meg videre. De tilbød forresten oppgradering til First til 1029 USD eller noe sånt. Du vet at Firstproduktet suger nøtter når du sier nei til en sånn pris.

    Ha en herrrrlig torsdag!
     
  2. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    Glad torsdag morgen fra Tromsø. Snø, sol, snø, sol om hverandre i to døgn. Nok en vellykket åpning av et Nordic Choice Hotel i går. Clarion Hotel The Edge anbefales på det varmeste. Nå venter en bedre frokost før SAS tar meg hjem til en tidlig ettermiddag hjemme. Ha en flott torsdag i nord og i sør.
     
  3. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    God torsdagsmorgen fra Bodø!

    Nok en kontordag står på programmet, og det gjør ingenting da våren uteblir i Bodø som i Tromsø.

    @tommy777 er UA F virkelig SÅ dårlig??

    Ha en strålende torsdag!
     
  4. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,933
    Likes mottatt:
    6,785
    Bonuspoeng:
    183
    Flott morgen fra Sola, her er dagen så vidt begynt. Har ute noe arbeid hvor tilbudsfristen utløper i dag og begynner å gjøre klart for behandling av disse.
    Ellers har jeg i dag funnet årsaken til magemålet mitt :p å jeg både bor og arbeider i det som disse herremennene kaller for flystøy, så er det da rart at det buler litt ut?

    Kvinner og menn bosatt nær Arlanda flyplass ved Stockholm ble tykkere rundt magen

    Ha en fin dag :)
     
    tommy777 liker dette
  5. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    God formiddag fra det Sørlandske hvor man er tilbake på kontoret.
    Kjenner at natta nok kunne vært lenger, og vurderer sterkt en ettermiddagslur. Eller kanskje jeg skulle bytte ut lunsjen med en lur?
    Prøvde å få en time hos doktoren i dag for å fikse en vond tå, men han var selvfølgelig ikke på jobb i dag. Er det rart jeg drikker!??

    Pyttsann! Det er jo bare en tusenlapp NOK i timen. Drikker du bare mye nok, skal du se det lønner seg!:p

    Ja sæææææærlig........:eek:
     
    tommy777 liker dette
  6. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Dette er en 3 klasse og jeg er liksom her allerede, fully flat, vindussete bredt nok til å ligge på siden. Jeg sover dritgodt i det setet

    http://www.ausbt.com.au/united-s-new-business-and-first-class-what-you-need-to-know

    Her er First

    http://www.united.com/web/format/img/travel/UGF_300x200.jpg

    Maten er identisk, bortsett fra at man får en suppe i tillegg og ett ekstra valg av hovedrett. Uniteds mat er definitivt ikke noen høydare så jeg har allerede spist og tar med meg en god sandwich jeg kjøper på en kafe jeg kjenner til ved gaten.

    På drikkefronten, samme brennevinet, noe bedre Champers, men ikke noe å skryte av. Noen bedre viner, men de har jo uansett aldri noe av det de skal ha uansett, så man vet aldri. Inn og ut av flyet via dør 2, jeg sitter i minikabinen foran dør 2, kun to rader, kommer meg raskere ut.

    Du får poeng som i originale bookede klasse når du betaler for oppgradering hos UA, så ingen fordeler der heller.

    Hadde det vært Lufthansa, no sweat at all, til og med BA, men sorry mac, jeg hadde maks gitt 500 daler for å komme meg opp til F.
     
    SASDC8 liker dette
  7. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra Arendal

    Nettopp kommet tilbake hit etter en tur til kiropraktoren som holder til i Lillesand. Der fikk jeg bekreftet det jeg i mange år har trodd; langdistanse i økonomiklasse er ikke medisinsk forsvarlig. Skulle egentlig bare på en "vanlig" oppfølgingstime med nakken pga whiplash, men det ble til at jeg fikk ny time allerede neste uke for oppfølging av korsryggen.

    Jeg spurte om jeg kunne få legeerklæring på at jeg alltid skal bli oppgradert til business på langdistanse, men det var visst ikke mulig. :p
     
    Bizflyer and SASlovah4evah like this.
  8. PCR

    PCR Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    666
    Bonuspoeng:
    93
    God torsdag,

    Möte i CPH igår som slutade med att jag kom hem med hög feber och allmänt illamående. Blir därför mina två första sjukdagar sedan 2012. Nåja, solen skiner i alla fall. Ha en bättre torsdag.
     
  9. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    Heihoh fra Trondheim
    Venter på arbeidsdagens slutt slik at jeg får ut å handle meg MC-bekledning. Vrooom vroom
    Dessuten er jeg hockeysur !!!! Dette av to grunner :
    1: Norge rotet det til i 3.dje periode mot Slovakia igår
    2: HabsA**holes slo til og vant kamp 7 mot Bruins inatt... F***kers.... :mad::mad::mad::mad:

    Neste år @tommy777...... Go Hawks !!!! :p :D
     
    tommy777 liker dette
  10. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Tror du bare skal joine meg som Blackhawksfan. ;)

    God aften fra Chicago. Litt over timen sen inn som Unitedsedvanlig. Godt å komme hjem. Dersom noen har sett bilnøklene mine, gi beskjed. :p
     
  11. AndersB

    AndersB Reisende

    Innlegg:
    1,882
    Likes mottatt:
    1,038
    Bonuspoeng:
    113
    God kveld. Endelig en halv kveld hjemme etter mye forskjellige uplanlagte saker. Neste uke ser det ut som det ikke blir en kveld hjemme i det hele tatt, og det uten at en eneste flytur er involvert :(
     
  12. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Fatt mot, @AndersB . Jeg skal tenke på deg fra verandaen min på St. Regis i Firenze ;)
     
    AndersB liker dette

Del denne siden