Jeg er så heldig at jeg skal bo på selveste Britannia Hotel to netter neste uke. Noen som har insidetips om hvordan man kan få perks og oppgraderinger der? De er med i noen kjeder jeg ikke kjenner, Fine hotels, Virtuoso, The leading Hotels..
Bestill via select collection (selectcollection.no). De har en syk rate avtale, sparte 33%. De har og tilgang til virtuoso rate.
jeg skal også der, men kun 1 natt. har holdt 2 rom da vi er to par som skal. disse er reservert på hjemmesiden. gikk inn på begge nevnte sider over, men finner ikke noe sted jeg kan gjøre bookingforespørsel? må jeg først lage en bruker og logge inn, eller hvordan fungerer disse exclusive sidene?
Merk at hvis dere vil spise på noen av hotellets restauranter så er det lurt å booke bord (send mail) så snart som råd er. Dette gjelder også Afternoon Tea. De strekker seg litt for hotellets gjester, men er det fullt, så er det fullt.
Jeg booket to netter direkte via hotellet og samtidig en middag i Speilsalen og en i brasseriet for en person på en litt kryptisk måte som måtte utsettes en gang. Klarte å ufrivillig tydeligvis å skremme dem uten at det var meningen fra min side. Fordi chefs table fikk en omvisning på kjøkkenet til speilsalen pga to av de andre gjestene, så jeg at jeg var tydelig merket som VIP. Når jeg spurte på slutten av middagen ville de ikke innrømme det direkte, de skyldte på at alle som kom alene ble merket som VIP, men de hadde nok lurt på formålet med besøket. Hun som sjekket meg inn og ut var også tydelig litt stresset. Så å skape litt usikkerhet gjennom hvordan man booker kan også fungere.
AMEX Fine hotels har vel også avtale med Britannia, men hva du konkret får av fordeler er jeg usikker på.
Har prøvd den varianten, ikke mye å skrive hjem om. Men du får de sagnomsuste $100 da. Pass på hvilken kurs de bruker. De bommet kraftig for meg, og aksepterte det når jeg påpekte det.
Beklager sent svar. Jeg hadde bestilt via select sitt kontor i stavanger. Hvis det enda er aktuell, PM meg så kan jeg gi deg nr til agenten.
Vil bare rapportere at Britannia leverte. Usedvanlig god stemning blant personalet, det var elegant og stilsikkert overalt. Både Spa-avdelingen med fire badstuer og trimrommet var bra. Forsøkte deilige cocktails i baren, og robatagrill i kjelleren. Kan trygt anbefales.
Det varmer et Trondhjemshjerte at Trondhjem kan levere noe annet enn karsk, biffsnadder og allværsjakke. Takk for bildene
Støttes @MadsVaHa , imidlertid vil jeg nevne at det er jo noen fete restauranter og, så det er ikke bare Britannia som viser at byen har møblerte hjem og
Er du NITO medlem får du rabatt med bestilling gjennom De Historiske Hoteller. Sjekka en random helg nå og rabatten var fra 385kr/natt for superior room til over 885kr/natt for deluxe bedroom suite.