Hei, Skal med fruen og 3 barn til Berlin i vinterferien,minste trenger ikke egen seng. Så søker 2+2. Ønsker hotel i området rundt Zoo,4 stjerners med bra frokost. Noen gode tips der ute?
Jeg bodde på H10 Berlin Ku’damm i går og er godt fornøyd. Gå-avstand til zoo og bra utvalg av frokost.
Crowne Plaza Nurnberger og Steigenberger har jeg bodd på. Begge har grei frokost og gangavstand til Zoo.
Pullman og Intercontinental har aldri skuffet meg, gode frokoster og bra rom. Ligger overfor hverandre, og 200m fra inngangen til Zoo. Sofitel er også veldig bra, er vel en 5 minutters gange unna.
Takk for tips,de skal sjekkes ut. Skal videre til Hamburg,så om noen har tips for hotell der også så er det bare å komme med det
Grand Elysée Hotel Hamburg , flott hotell. Kanskje ikke det mest sentrale men kort vei til offentlig transport.
Da ble det Pullman. Takk for gode tips. Om noen har noen stalltips med tanke på Hamburg er det bare skrike ut
Har ikke hatt så mye tid utenom jobb de gangene jeg har vært i Hamburg, men har gått gjennom Alter Elbtunnel en del ganger. Veldig interessant! Hvis du ikke allerede har bestilt hotell så kan jeg forresten anbefale Empire Riverside som jeg har bodd på flere ganger.