Hotel in London

Tråd i 'Hoteller og bonusprogrammer' startet av Hege Anita, 20. sept 2013.

1. Hege Anita

Hege Anita Nytt Medlem

Likes mottatt:
    1
    Bonuspoeng:
    3
    Kan dere anbefale et fint 5-stjerners hotell i London

Last edited: 23. sept 2013
    Nilsjorg liker dette
  2. tommy777

tommy777 founder

Likes mottatt:
    5,556
    Bonuspoeng:
    113
    Heisann

Det kommer litt an på beliggenheten, men jeg har 4 luksushoteller jeg kan anbefale:

Four Seasons Canary Warf ligger litt øst midt mellom tower bridge og London City flyplassen. Ett herlig hotell med kjempeflott utsikt over Thames elven. En skikkelig perle som du ofte kan få for en billig penge, helgepriser helt ned til 160 pund natten, men hotellet ligger jo ikke helt sentralt. Personlig synes jeg dette er en godt holdt hemmelighet og jeg har ingen problemer å ta tuben noen minutter når man bor så godt. Servicen er fantastisk
    http://www.fourseasons.com/canarywharf/

Four Seasons Park Lane ligger midt i Mayfair, så utrolig sentralt. Noen av rommene har hage på utsiden, men det er vanskelig å få tak i ett av disse. Herlig luksus, men prisene ser ut til å ha gått opp en god del de siste tiden, da jeg bodde der sist for to år siden var prisen det halve. Prisene i London har dog gått opp mye den siste tiden Regn nå med fra 600 pund per natt: http://www.fourseasons.com/london/

I kaksestrøket finner du St. Regis Lanesborough Hotel. Herlige rom, kjent afternoon tea og god beliggenhet ved Hyde Park Corner med gangavstand til det meste. St. Regis Butler service er en herlig luksus, fra rundt 370 pund natten: https://www.starwoodhotels.com/preferredguest/property/overview/index.html?propertyID=1435

I samme området finner du The Park Tower Knightsbridge. Flott utsikt og meget bra beliggenhet. Fra rundt 350 pund natten. https://www.starwoodhotels.com/preferredguest/property/overview/index.html?propertyID=412

De to sistnevnte er medlem av SPG og som Platinum medlem blir jeg alltid oppgradert til suiter på disse eienedommene. Mer om det programmets topstatus her: http://bonusfeber.com/starwood-preferred-guest-platinum-hotellstatus-pa-sitt-beste/

Hege Anita, milehigh and Kimmam like this.
  3. Nilsjorg

Nilsjorg Medlem

Likes mottatt:
    16
    Bonuspoeng:
    8
    Hva er ditt budsjett/smertegrense? :D

4. Fnate

Fnate Halvstudert Røver

Likes mottatt:
    6,285
    Bonuspoeng:
    113
    SAVOY!!!!!!

Konge beliggenhet ved Covent Garden. Elven rett foran. En utrolig historie og senger som er så komfortable at man vil dø i dem. Fjong restaurant.
    En annen ting er at det er 50 meter å gå til Coal Hole, som er en av Londons bedre brune. Er aldri i London uten en lunch der.

Four Seasons Park Lane synes jeg er litt mørk og dyster. Likte meg ikke helt der (og det er svært sjelden jeg ikke liker meg på et FS). GBP40 for en omelett var også en pris som satte meg litt ut. Det var ingen høydare heller.

nevnte jeg SAVOY?????

Hege Anita liker dette
  5. milehigh

milehigh Senior Medlem

Likes mottatt:
    584
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg vil anbefale å booke et kjedehotell gjennom noens topp status konto. Feks IC Park Lane som RA gir meget god forpleining. Også Hyatt Churchill.

Hege Anita liker dette
  6. Hege Anita

Hege Anita Nytt Medlem

Likes mottatt:
    1
    Bonuspoeng:
    3
    Takk for bra tips. Da har vi et utgangspunkt.

7. Hege Anita

Hege Anita Nytt Medlem

Likes mottatt:
    1
    Bonuspoeng:
    3
    Pris ikke viktigst. Ser at man får ganske bra hotell + fly for ca. kr 8000,- for to personer fre-søn. Går gjerne opp til ca. kr. 15000.

8. milehigh

milehigh Senior Medlem

Likes mottatt:
    584
    Bonuspoeng:
    93
    Da er du på mer enn standardrom på topphotell i London, eller vesentlig oppgradert på de meget gode. Fortsatt ville jeg anbefalt å bestille feks et club room el på et topp kjedehotell gjennom en som har toppstatus.

Tenk litt på beliggenhet også, men antar det blir Mayfair og tilliggende herligheter.

9. Henning

Henning co-founder Offisiell Representant

Likes mottatt:
    1,814
    Bonuspoeng:
    113
    Dersom du er medlem av Club Carlson (Radisson-hotellene m.fl.), kan du vurdere The Mayfair.
    Her kan du også få en natt til halv pris ved å kjøpe 60.000 bonuspoeng for 1650 kr, som beskrevet her. En natt på Mayfair koster nemlig 50.000 poeng.
    Si ifra om noen av oss skal hjelpe deg med dette :)

Selv pleier jeg å bo på Jumeirah Carlton Tower, som ligger i et av de mest fasjonable strøkene.

milehigh liker dette
  10. milehigh

milehigh Senior Medlem

Likes mottatt:
    584
    Bonuspoeng:
    93
    The Mayfair kan anbefales som Henning nevner. Som navnet tilsier- bra beliggenhet:)

Del denne siden