Hotell i Brno

Tråd i 'Hoteller og bonusprogrammer' startet av RoadKing, 20. febr 2017.

Tags:
  1. RoadKing

RoadKing Helt hekta

Likes mottatt:
    33,884
    Bonuspoeng:
    293
    Noen som har hotellanbefaling i Brno?
    Preferanser:
    Døgnåpen engelskspråklig resepsjon og sikker parkering.

2. CrotchRocket

CrotchRocket Fernweh...

Likes mottatt:
    8,847
    Bonuspoeng:
    183
    Lukter MC-tur. Riktig?

Sorry, har ikke hotelltips i det området.

RoadKing liker dette
  3. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    875,508
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg bodde på hotell i Brno flere ganger på begynnelsen av 2000-tallet. Da bodde jeg alltid på et "gammelt" kommunist hotell i mange etasjer fra 60-70 tallet, et hotell hvor alle pampene hadde bodd. Jeg jobbet da som ledelserådgiver for en av de gamle industribedriftene i byen og de brukte det hotellet!

Tror det het Hotel International tror jeg, hotellet var helt OK.
    Det mest fascinerende med hotellet var at det hadde sine stamhorer!! Hver gang jeg var der, satt de samme horene på de samme bordene og ventet.
    Litt butikk var det innimellom, da gikk det "nyforelskede" bort i resepsjonen og la noen sedler på disken, og resepsjonisten snudde seg bort når de gikk i heisen.

Plasseringen av hotellet var veldig bra, like ved gamlebyen med fantastiske puber og restauranter.

Jeg regner med at det finnes nyere og adskillig bedre hoteller i Brno nå for tiden, men dette var et skikkelig hotell fra kommunist tiden ....

God tur!

Last edited: 20. febr 2017
    Herlov and RoadKing like this.
  4. RoadKing

RoadKing Helt hekta

Likes mottatt:
    33,884
    Bonuspoeng:
    293
    Stemmer :), skal ta Ironbutt i sommer. Minst 1600 km på 24 timer. Er treff i Brno, så fin anledning :).
    Før det kommer kommentarer på at 1600 km ikke er mye, så kan jeg forsikre at det kjennes meget godt på en Harley. Men destod bedre smaker øllen ved ankomst :).

5. RoadKing

RoadKing Helt hekta

Likes mottatt:
    33,884
    Bonuspoeng:
    293
    Herlig historie :)
    Fant forøvrig at Best Western hadde gode anbefalinger på TripAdvisor, så det blir vel den. Hadde håpet på at der var en Hilton eller Radisson, men nei.

6. CrotchRocket

CrotchRocket Fernweh...

Likes mottatt:
    8,847
    Bonuspoeng:
    183
    1.600km på en road king, er vel like hardt som 12t på en god sofa. Bare at sofa rister. :p

Det kommer an på veiene selvsagt. 800km per dag er ikke verre enn Hamburg-München. Men, 800 alpekilometer på en dag er respekt.

Litt som med fly. T/R Australia i apartments er liksom ikke det samme som i eco.

Det burde vært Ironbutt-merker for flyfolket også!

7. RoadKing

RoadKing Helt hekta

Likes mottatt:
    33,884
    Bonuspoeng:
    293
    Helt klart. Nå kan vi ikke skylde på veistandard om vi ikke greier det, det er motorvei hele veien.
    Det er to issues som kan oppstå; 1: Kø, 2: Veiarbeid (og 1 følger gjerne av 2...)
    Isolert sett er det selvsagt enklere for en motorsykkel om det blir stans, men du kan ikke kjøre forbi en stillestående kø i 100++ km/t, det er selvmordskandidatur.

Herlig sammenligning :D

God ide, det kunne vært varianter på statusen vår, f.eks kunne "Senior medlem" blitt dekorert med "Senior Medlem 2 CT", "Medlem *A Around the world" "Ex Pært 5000 miles i Eco" osv :)

8. milehigh

milehigh Veteran

Likes mottatt:
    9,915
    Bonuspoeng:
    183
    Best Western, Courtyard eller min anbefaling (uten å ha vært der) Holiday Inn, avhengig av beliggenhet/hva du gjør der. Sjekk feks parkering.

RoadKing liker dette
  9. RoadKing

RoadKing Helt hekta

Likes mottatt:
    33,884
    Bonuspoeng:
    293
    Jepp. Parkering er signifikant.

Del denne siden