Hotell i New York med lounge/Club floor?

Tråd i 'Hoteller og bonusprogrammer' startet av NoLimit, 03. juli 2016.

  1. NoLimit

    NoLimit Evig ung

    Innlegg:
    377
    Likes mottatt:
    314
    Bonuspoeng:
    63
    Er det noen av dere som har tips om gode hoteller med Lounge/Club Floor på hotellet i New York? Har ikke status hos noen hotellkjeder så det blir til at jeg kjøper rom med tilgang til Club Floor.:)

    Har selv funnet Sheraton ved Times Square men trenger noen flere å velge mellom. Skal være der første uken i august.
     
    Last edited: 03. juli 2016
  2. mathiasfe

    mathiasfe Veteran

    Innlegg:
    2,764
    Likes mottatt:
    10,062
    Bonuspoeng:
    183
    Hilton har (såvidt jeg kan se) Executive Lounge her:
    Hilton Midtown
    The Hilton Club
    The Towers of the Waldorf Astoria
    Waldorf Astoria
     
  3. Robert H

    Robert H Senior Medlem

    Innlegg:
    675
    Likes mottatt:
    2,109
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg bodde på Ritz Carlton i Battery Park i fjor sommer, og der var det en suveren club lounge. Bra servering med et anstendig utvalg både til frokost, lunsj og kvelds. Ikke noe problem å spise seg mett til middag dersom man ikke hadde lyst til å gå ut på kvelden (suverent hvis du er A-menneske som meg).

    Forøvrig tilsa reglene at det kun var fri bar et par timer på kveldstid, slik det stort sett er overalt, men i praksis var det fri flyt allerede til lunsj hvis man spurte. Uoppordet påfyll og hyggelig personell. Flere stamgjester som konverserte med betjeningen som om de var gamle og gode venner... og selv om jeg bare betraktet det på avstand, og selv om det kanskje er litt unorsk... og selv om jeg ikke er i nærheten av å beherske denne kommunikasjonskunsten selv... så nøt jeg hvert sekund og lot som jeg var en del av dette uforpliktende, men likevel inkluderende fellesskapet. Jøje meg, så godt jeg liker denne kulturen.
     
    Chrisbgg and ingie like this.
  4. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Der er ikke fri bar hos Hilton, Sheraton, Marriott mv i USA, verdt å merke seg dersom man har tenkt å betale seg opp. RC har det og noen IC

    RC central park og battery park har meget bra Clubs, IC TS har ikke Club mens det andre IC har en OK Club.
     
    milehigh liker dette
  5. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,680
    Likes mottatt:
    10,227
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg og en kamerat bodde også noen dager på RC Battery Park i vinter og fikk da oppgradering til Club room. Vi storkoste oss der og jeg liker også beliggenheten til hotellet selv om det ikke er "midt" i byen. Det eneste jeg stusset litt på og som jeg savnet var mangelen på minibar/kjøleskap på rommet.
     
  6. Wiolenze

    Wiolenze Veteran

    Innlegg:
    4,366
    Likes mottatt:
    28,907
    Bonuspoeng:
    183
    Crown Plaza på Times Square har forsåvidt club lounge, OK for frokost men ikke noe mer. Ikke noen mulighet for suping.
     

Del denne siden