Hotell i Vilnius/ Erfaring med Radisson hotellene

Tråd i 'Reisemål' startet av tfo, 16. mars 2019.

  1. tfo

    tfo Aktivt Medlem

    Innlegg:
    323
    Likes mottatt:
    1,212
    Bonuspoeng:
    93
    Blir guttetur til Vilnius i september. Er det noen som har erfaring med Radisson hotellet der? Er vel mest interessert i det som ligger i gamlebyen.
    Jeg har gold i Radisson Rewards. Kan jeg bestille for alle til " medlemspris ". Ingen andre er medlem
     
  2. view

    view Veteran

    Innlegg:
    1,849
    Likes mottatt:
    1,926
    Bonuspoeng:
    113
    Det er helt OK det Royal Astorija, det er ikke nytt og fresht dog og business rommet jeg fikk var litt old school (lilla vegg til vegg tepper). Det passer forsovet inn i omgivelsene, det er gamlebyen. Beliggenheten er flott da, masse spisesteder og barer utenfor døren og gamlebyen er veldig trivelig.

    Bare bestille så mange rom som systemet klarer på medlemspris, ingen problem.
     
  3. watchaddicted

    watchaddicted Reisende fant

    Innlegg:
    1,945
    Likes mottatt:
    3,902
    Bonuspoeng:
    113
    Hadde kjørt på med Kepinski. Hotell i egen klasse med flott beliggenhet:)
     
  4. permorten

    permorten Medlem

    Innlegg:
    104
    Likes mottatt:
    34
    Bonuspoeng:
    28
    Novotel hotellet ligger også veldig sentralt til, med hovedgata rett foran, og gamlebyen og bar/utested området rett bakom. Ofte OK priser der.
     
  5. Flymunda

    Flymunda Senior Medlem

    Innlegg:
    981
    Likes mottatt:
    6,502
    Bonuspoeng:
    163
    Astorija er sentralt plassert, men litt slitent og merkverdig bygget med mye krinker og kroker som gir noen litt rare rom.

    Hadde bestilt henting på flyplassen og de glemte å hente meg. Etter et par telefoner hvor jeg underveis ble sendt til avgangshallen kom det noen og plukket meg opp. Vel på plass på hotellet ved ellevetiden på kveldenbanket det på døren og ble levert en stor kanne english breakfast te og et enda større sjokoladekakestykke. Drikker normalt ikke english breakfast te og spiser sjokoladekake rett før midnatt, men hyggelig forsøk på beklagelse.
     
    milehigh liker dette
  6. tfo

    tfo Aktivt Medlem

    Innlegg:
    323
    Likes mottatt:
    1,212
    Bonuspoeng:
    93
    Takk for alle erfaringer og tips. Akkurat det som blir beskrevet som "litt rare rom" er noe av inntrykket jeg har fått ved å se på bilder. Beliggenhet er helt topp
     
  7. Kaare_Lars

    Kaare_Lars Medlem

    Innlegg:
    165
    Likes mottatt:
    596
    Bonuspoeng:
    93
    Grand Hotel Kempinski er flott. Du burde prøve det
     

Del denne siden