Hotell Sao Paulo

Tråd i 'Hoteller og bonusprogrammer' startet av Smurfboy, 26. mai 2019.

1. Smurfboy

Smurfboy Nytt Medlem

Likes mottatt:
    51
    Bonuspoeng:
    18
    Noen som har tips til hotell i Sao Paulo? Ser på Intercontinental og Rennissance, noen som har erfarinng? Er Hilton Honors Gold og Marriott Gold samt Radisson Rewards Gold

2. Origo

Origo Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,597
    Bonuspoeng:
    93
    Bodde en natt på Pullman i romjulen.
    Gåavstand til Ibirapuera Park.
    Bra hotell og fikk oppgradert rom siden det var mye ledig (bestilt via Expedia).
    PS! Uber fungerer meget bra i Sao Paulo/Rio.

Smurfboy liker dette
  3. MartinSkog

MartinSkog Nytt Medlem

Likes mottatt:
    7
    Bonuspoeng:
    3
    Har du noen preferanse for hvilket område du vil bo i? Siden det er et digert monster av en by, er det greit å ha kort avstand til der man skal ferdes.

4. milehigh

milehigh Veteran

Likes mottatt:
    2,635
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg kan bekrefte at du får plass til seks damer i dusjen på et std rom på Grand Hyatt. Pluss deg om du er av normal size:D

jgroneng and rota like this.
  5. Smurfboy

Smurfboy Nytt Medlem

Likes mottatt:
    51
    Bonuspoeng:
    18
    Jeg tenkte meg ganske sentralt, ser at Hilton ligger litt «utenfor» så derfor utgår den. Men åpen for tips, reisen er ikke planlagt til det fulle enda

6. Smurfboy

Smurfboy Nytt Medlem

Likes mottatt:
    51
    Bonuspoeng:
    18
    Vet ikke hvordan det går hjem hos min bedre halvdel på den årlige parturen, skal det settes kost på skaftet får jeg nok ikke invitere seks lokale damer

milehigh liker dette
  7. paron

paron Medlem

Likes mottatt:
    896
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg har kun erfaring fra IC. Hotellet ligger i rolige omgivelser i et "penere" strøk. Liten lounge med god mat og bra drinker. Rommene var noe slitt og bar preg av at det er en stund siden siste oppussing. Ambassadørstatus ga oppgradering til hjørnesuite:)

8. MartinSkog

MartinSkog Nytt Medlem

Likes mottatt:
    7
    Bonuspoeng:
    3
    Renaissance var av mange regnet som byens beste på den tiden jeg bodde i São Paulo (noen år siden). En bra pub rett i nærheten er O'Malleys, forøvrig.

Jeg ville valgt området Itaim Bibi, på grunn av bra uteliv/shopping og det er et relativt trygt område, f eks Staybridge Suites - da kan du ta helikopter rett fra flyplassen til hotellet :)

Smurfboy liker dette
  9. HenrikE-G

HenrikE-G Medlem

Likes mottatt:
    168
    Bonuspoeng:
    43
    Gå for Hotel Emiliano som ligger på Rua Oscar Freire (Sør Amerikas svar på Bond Street, Rodeo Drive osv) eller Hotel Fasano. Dette er de beste hotellene i byen - by far.

Smurfboy liker dette

Del denne siden