Hotellanbefalinger i Los Angeles

Tråd i 'Hoteller og bonusprogrammer' startet av Herlov, 07. sept 2014.

1. Herlov

Herlov BA Gold, Eurobonus Gold InsideFlyer Ambassadør

Likes mottatt:
    3,546
    Bonuspoeng:
    113
    Hallo!

Jeg trenger hotellanbefaling i forbindelse med tur til Los angelses i tidlig juli 2015, hvor jeg blir 6 netter for å utforske området. Jeg er medlem hos Carlson og Hyatt, ellers er andre kjeder som gir EB-poeng aktuelle. Jeg ser for meg å bruke maks. 10 k. Nærhet til offentlig kommunikasjon er ønskelig, men det skader ikke om det er mulig å bevege seg til fots i området.

Jeg er fullstendig klar over at det er veldig tidlig, men jeg ønsker å se litt på mulighetene. Noen tips til både et område (Santa Monica har blitt nevnt ...) hvor jeg bør ha min "base" og konkrete hotell?

2. milehigh

milehigh Senior Medlem

Likes mottatt:
    584
    Bonuspoeng:
    93
    Bodde 6 netter på Sofitel i Beverly Hills i mai. Meget bra. Offentlig kommunikasjon er ikke det enkleste i den megabyen. Har du lappen anbefaler jeg en leiebil. Det kan faktisk bli vesentlig billigere, og ikke minst enklere.

m.normann and Herlov like this.
  3. Herlov

Likes mottatt:
    3,546
    Bonuspoeng:
    113
    Takk for tips; sjekker ut! Jeg håper å unngå leiebil, men skal sjekke opp litt nærmere.

4. Darkcho

Darkcho Senior Medlem

Likes mottatt:
    825
    Bonuspoeng:
    113
    Hadde samme tankegang som deg. Men det er bare til å glemme, i LA trenger du leiebil.

Bodde på Marriott Marina Del Rey som hadde store fine rom, kort avstand til venice beach og deler av downtown. Flere gode restauranter for sjømat i nærheten også.

Hertz har leiebiler på hotellet som er et plus.

Hamburgersmauet liker dette
  5. milehigh

milehigh Senior Medlem

Likes mottatt:
    584
    Bonuspoeng:
    93
    Mange superbillige leiebilmulighter på LAX. Og egentlig ganske enkelt å navigere. Kjørte 6 dager uten GPS. Men mistet flyet til SFO....

6. tommy777

tommy777 founder

Likes mottatt:
    5,565
    Bonuspoeng:
    113
    6 netter på Ritz Carlton Marina Del Rey, bedre kjent som Fnatheim LA eller min favoritteiendom i området er innenfor budsjettet ditt.

Du får prosen der til rundt 200-250 daler per døgn.

http://bonusfeber.no/the-ritz-carlton-marina-del-rey-los-angeles/

Leiebil må dessverre til i området og den eneste grunnen til å bo i WeHo eller Beverly Hills er dersom det planlegges mye partyaktivitet ;)

I WeHo anbefales Andaz

http://magicofmiles.boardingarea.com/2014/07/21/hotel-review-andaz-west-hollywood/

Dersom du slitet med å finne gode priser, send meg en PM

Last edited: 10. sept 2014
    Hamburgersmauet and Fnate like this.
  7. Herlov

Likes mottatt:
    3,546
    Bonuspoeng:
    113
    Takk for gode innspill! Foreløpig er det vanskelig å finne rater til under 500 dollar dagen på Ritz Carlton. Takk for tilbudet, @tommy777 ! Jeg sender deg en liten pm litt utover høsten. :cool:

Fnate liker dette
  8. tommy777

tommy777 founder

Likes mottatt:
    5,565
    Bonuspoeng:
    113
    Fnate liker dette
  9. Herlov

Likes mottatt:
    3,546
    Bonuspoeng:
    113
    2. juli til 8. juli.

Fnate liker dette
  10. tommy777

tommy777 founder

Likes mottatt:
    5,565
    Bonuspoeng:
    113
  11. Fnate

Fnate Halvstudert Røver

Likes mottatt:
    6,286
    Bonuspoeng:
    113
    For en gangs skyld er jeg og Tommy enige. Ritz på Marina del Rey er hotellet. Ferdig snakka. Og rates fikses nok.

12. Hamburgersmauet

Hamburgersmauet Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    90
    Bonuspoeng:
    28
    Hei @tommy777 Noen gode tips til å finne en god pris på Ritz, Marina del Rey? Reiser påskehelgen. Fristende med FS eller the Pen, men (ikke overraskende) sprenger alle disse reisebudsjettet mitt. Fikk en god pris på the Beverly Hilton med inkludert airport transfer og en del andre perks, men det er veldig vekslende tilbakemeldinger på dette hotellet. Det er ikke aktuelt med boutique-hoteller som SLS eller Andaz med grell LED-belysning og speil på alle vegger... :)

13. Hamburgersmauet

Hamburgersmauet Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    90
    Bonuspoeng:
    28

Attached Files:

14. Edvard

Edvard 一期一会

Likes mottatt:
    1,057
    Bonuspoeng:
    93
    Kjakan and GinTonic like this.
  15. OttoL

OttoL Senior Medlem

Likes mottatt:
    297
    Bonuspoeng:
    63
    Drar opp denne igjen. Har en natt i LA i mars. Lander tidlig på morgenen og drar videre på kveldningen dagen etter. Noen tips angående hotell slik at man får sett det "viktigste" i LA?

16. Hypern

Hypern Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    178
    Bonuspoeng:
    43
    Vil anbefale noe i downtown eller no - går buss fra flyplassen direkte dit og derifra har man t-bane som tar deg opp til Hollywood.

OttoL liker dette
  17. elgaaen

elgaaen Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    138
    Bonuspoeng:
    43
    Hei.
    Det kommer jo helt ann på hvor mye penger du vil bruke og hva du vil se.
    Sist jeg var der bodde jeg på Mondrian i West Hollywood. Det var sentralt, bra med party og fine rom.
    Chateu Marmónt er eldgammelt og jålete, Beverly Hills hotel er kult men litt usentralt.
    Det er generelt langt å gå uansett der så Taxi eller Uber er du avhengig av:)

OttoL liker dette
  18. Tore

Tore Flydiot InsideFlyer Ambassadør

Likes mottatt:
    261
    Bonuspoeng:
    63
    Bodde også på Mondrian nå i november. Kult hotell og greit lokalisert, men som elgaaen skriver er du dønn avhengig av uber. Taxi i LA sucks big time.

OttoL liker dette
  19. OttoL

OttoL Senior Medlem

Likes mottatt:
    297
    Bonuspoeng:
    63
    Takk for input. Ser Mondrian og Andaz West Hollywood har ca. sammme pris når jeg er der. Noen som tilfeldigvis har bodd på begge hotellene og kan komme med en anbefaling? :)

20. gardamix

gardamix Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    57
    Bonuspoeng:
    28
    Skal visst til LA sommeren 2016. Ca. 29. juni til 03. juli. Første gang jeg drar dit. Vil se så mye som mulig. Noe spesielt hotell å anbefale? Gjerne sentralt med gode transport muligheter :)

Del denne siden