Jeg syns det er litt digg med store badekar. Da passer det med en tråd hvor vi kan fortelle om rom med store badekar. Crown Metropole i Melbourne er et fantastisk minne i så måte. Vi hadde en suite der med et badekar på ca 1 x 1.7 mtr. Vil gjerne ha tips om andre hotell med store badekar.
Har aldri benyttet Van Der Valk selv, men de har til og med laget en greie ut av det på noen av sine hoteller https://www.valkexclusief.nl/i/hotel-met-bubbelbad/ Hvordan standarden og service er, aner jeg ikke.
Hva er et stort badekar? Ikke pleier jeg å ta frem trommestokken på tur, det er det vel bare @kjeeli og nå også @RoadKing som driver med sånne rariteter. I Ubud på Bali hadde vi et stort privat basseng rett uten for baderommet, ja det var et svært rom! To dusjer og to vasker og eget doavlukke og et enormt badekar tillaget med plass til to og nakkestøtte til hver .. Som sagt jeg løp ikke rundt med tommestokk, men det var stort... Royal Kamuela Villas & Suites
Legger ved noen «eksempler» Conrad Bali, bare å hoppe ut fra soverommet; IC Stings, Tokyo. Ikke giga men helt OK. IC Hong Kong, helt OK; IC Phuket, igjen ikke i rommet men bare å plaske uti fra soverommet; I motsatt enda så klart, US&A. Ironisk nok så har landet med de største folka de minste badekarene. IC Century City;
Hotel Londres i San Sebastian har definitivt ett av de større, fantastisk utsikt over La Concha. (Hotellbilde, tok ikke bilde da jeg bodde der selv).