Sak i DN+ om at det er "monopol på hoteller i gangavstand" på Gardemoen. Skjønner at Stordalen blir sur, men jeg blir enda surere over at han har kuppet Hilton CPH slik at mitt foretrukne transitthotell som EBD og HH Diamond er på vei ut På tide at CPH sitt hegemoni som SAS Hub må dø!
Så Petter er muggen for at han ikke har fått monopol på OSL også? hehe, har får bare holde på med sitt.
Hehe, Petter er ikke snau. Mye vil ha mer. Ja, det kunne godt vært større konkurranse i nærhet av terminalen på OSL, men da er ikke Choice riktig aktør. Det flommer jo over av Choice over alt i Oslo. En utenlandsk aktør, for eksempel, hadde vært mer velkommen. PS: Jeg supplerte litt i trådnavnet for å gi litt mer informasjon om trådens innhold.
Enig. Liker godt Hilton-hotellet på CPH, men ofte er det priset 2500-3000kr, og det er drøyt. Lurer på hvorfor de solgte det, virket jo å ha høy occupancy?
Blir vel "samme" hotel bare annen branding sikkert? Det er vel ganske nyoppusset. Har aldri fått så mye kjeft fra en taxisjåfør som da jeg kjørte fra Kastrup til Quality Hotel Dan. Måtte hjem i all hast og fikk siste flyet fra Heathrow til CPH for å ta morgenfly videre neste dag. Ba reisebyrået vårt ordne et hotell på flyplassen/i nærheten og fikk dette. Vet ikke om Hilton var fult eller for dyrt.
Betalte bare 1400dkk sist men det var jo booking i god tid før avreise og mener det var en fredags kveld. Var nok ikke like mange forretningsreisende den dagen jeg hadde bonustur på biz til Seattle
Jeg synes også at det er synd at Hilton nå forsvinner fra CPH til fordel for Choice. Og slik jeg har forstått det så har vel Stordalen "rappet" noen tomter/bygg i Oslo også som "store utenlandske aktører" også luktet på? Synd at vi ikke snart skal få noen av de inn på det norske hotellmarkedet og flere av de inn på det nordiske. Men men, all kudos til Stordalen for offensiv satsing i alle fall!
Vurderte å booke der i går, men de skulle ha 4952,-, i alle fall i følge hotels.com. Da ble det Radisson i stedet...