Helt kort: Middag med jobben. Det må være på Gardermoen. Hvilket hotell har best middag? Hverdagskveld
Godt spørsmål, kan vel sei at eg ikkje har vore videre imponert over Radisson Blu. Lenge sidan har budd på Park-Inn så vanskeleg og sei, men syns maten har vore betre der. Skal bu på Radisson RED i slutten av mnd, så kan gi rapport da. Men det er kanskje i seinaste laget?
Clarion congress har den verste hotellrestauranten jeg har vært borti. Maten er helt forferdelig. Typ frossen first price laks og torsk som vanner ut den allerede tynne sausen. Pastaen med sopp var full av jord og sand, så det knaste godt i tennene. Legger du til surt pålegg på frokostbuffeten, får du iallfall ikke meg tilbake dit for å spise. Dette var februar 22 og november 2022, så mulig det har blitt bedre siden da.
Restauranten på Thon Hotel Oslo Airport hadde god mat når jeg spiste der for et års tid siden. Meny kan du finne her: https://brasseriebassit.no/meny/ Ellers har de bar hvor du kan leie shufflebord etter middagen om det er interessant.
Brasserie Bassit på Thon Hotel Oslo Airport er av de bedre på Gardermoen. Styr unna restaurantene på Radisson Red og Quality!