Flash sale hos hotels.com. Frem til 1.4 får man nå 10.9% via viatrumf. Nå er tiden for å booke for de neste turene. Personlig har jeg dessverre booket alt av hotell ut året.
Hmm. Hjelper ikke med 10% Trumf når hotels.com tar 36k for 5 netter, og hotellet tilbyr 2000 Euro direkte for nøyaktig samme booking....
Jeg har sjekket mine bookinger på Hotels.com med gammel opptjening. Med 10,9 Trumf er prisene mellom 5 og 10 % høyere ..
Når du sparer bortimot 20% med Viatrumf mot å booke direkte fra hotellet, og samtidig drar inn 10.9% trumf så det er en no-brainer … Dette liker vi!
Booket om 4 opphold som kostet omtrent det samme som da jeg bestilte. 2 var mye dyrere, så de booket jeg ikke om. I tillegg booket jeg 3 nye opphold. Det blir Trumf av slikt!
Nei, det hører heller til sjeldenhetene vil jeg si. Avhenger selvfølgelig av hvor lenge det er siden du bestilte og dermed hvor mange rom som er solgt i mellomtiden.
Nei. Det tror jeg nok ikke. Jeg sjekket først om det var ledige rom som hadde lik eller lavere pris, før jeg kansellerte noe. For det ene oppholdet booket jeg et annet hotell som var billigere enn det jeg opprinnelig hadde. Så der sparte jeg penger i tillegg til å få mer Trumf.
Samtlige hoteller jeg sjekket var blitt dyrere. Sannsynligvis pga av økt EUR kurs siden jeg booket. Så ble ingen re-bookinger her heller.
Da er Hotels.com igang med 10,9% igjen! Vet ikke hvor lenge, men prosenten vises i hvert fall på Viatrumf.
Booket et hotel via Hotels.com 18 juli for Bangkok til neste år og prisene er litt dyrere (ca 50 kr for 2 netter), men tipper det er innenfor valutasvigningene som har vært. Sjekket priser på hotel i Hong Kong og Singapore i går, de virker å være ca det samme. Et annet spørsmål, får man Viatrumfbonus hvis man velger å betale på hotellet, eller må man betale på forhånd?
Det har jeg ikke lagt merke til...flere ganger at jeg fikk hotellet godt over 10% billigere ved å bestille direkte.