Hei, Skal på min første reise til New York og tenkte i denne forbindelse å gjøre mitt første forsøk på å bestille hotell via hotwire. Er det noen her inne som har kjennskap til dette? Mine krav til hotellet er at rommet er rent, at personalet ikke stjeler og at rommet har eget bad med dusj og toalett. Jeg søkte via hotwire på downtown Manhattan og fikk da opp et hotell med 2,5 stjerner i SoHo-Tribeca-området. Når jeg søker på dette på betterbidding finner jeg kun ett hotel med 2,5 stjerner i dette området. Jeg skjønner og regner med at hotellene på hotwire mest sannsynlig endrer seg raskere enn betterbidding klarer å oppdatere sine lister, men hvor langt etter kan de være? Det jeg egentlig lurer på er om jeg med så begrenset med stjerner kan regne med at mine hotellkrav dekkes, eller om det i det minste er noen måte å se dette på hotwire? Ville det ha stått "delt bad" på noe vis? Setter virkelig pris på tilbakemeldinger her!
2,5 stjerner er vel ikke all verden, så du får ikke i pose og sekk da. Under 3 stjerner garanterer vel knapt tak og tette vegger i NY
Hvis det er kun ett 2.5 stjernes htl i SoHo/Tribeca, så er det vel ikke vanskelig å søke seg frem til det..?