God mårnings fra Asia. Her sitter en i stua og nyter morgens første kaffe. Frokosten blir også her, da med hjemmelaget ris suppe, og jeg gleder meg en hel hau til det. Ellers blir det et to timers teamsmøte 09 norsk tid, møte tas ved bassenget, og med det er ukens arbeidsoppgaver halvferdig. Ha en flott tirsdag
God morgen fra Pointe de L'Embarcadère. (Det er der Yr mener vi er.) Hjemreisedag. Nå skal det pakkes, soles og taxies. Avgang MRU til NBO kl 18.40. Ha en fin tirsdag!
God morgen fra godstolen. Pelsdyret har ingen planer om å flytte på seg, så det ser ut til at jeg blir her en stund til. Men jeg har kaffe i koppen, så jeg kan bli sittende litt til. Dagen bringer hjemmekontor, Teamsmøter, klesvask, barnevakt, og overnatting på OSL. Og kanskje en øl med @kjeeli før sengetid? Ha en fin en!
God morgen fra hjemmekontoret! Solen skinner, kaffen er nybrygget og om kun noen få timers arbeidsinnsats er det ... helg? Joda, med avspasering i morgen er søren meg helgen like rundt hjørnet. Og at den både kommer kun to dager etter den forrige, og er ekstra lang denne uken, det kan likes. Ha en feiende flott tirsdag, der du er!
God morgen fra Oslo, innspurt før miniferie til SF de neste dagene. Passer ikke helt bra at det ble siste liten endringer i barnevaktplanene, men ser ut til at tilstanden er stabilisert og full panikk kan unngås for øyeblikket. @holmen når fyker dere avgårde i morgen? mulig våre stier krysses på OSL
God morgen fra kontoret i våte nordvest. Endelig flydag i kveld til OSL hvor det blir overnatting i dag(som flere andre her ser jeg). Fortsetter mot Køben i morra tidlig og så videre mot Tyskland med BRA sin hjulvisper som flyr for SAS. Ellers bestilte vi ny takboks til bilen i forgårs gjennom Trumf netthandel med 6,4 % trumf på Bilxtra. Allerede i går tikket det inn over 750 trumf så det er noen klarer å få ut dette kjapt Ha en fin en
God morgen fra SK2301 like før avgang. Fint med første (egentlig andre) rad når foten er skadeskutt en stund til... Blir retur OSL senere, før det mot kvelden bærer videre til SVG. Solen skinner på Østlandet, yr melder noe helt annet på Vestlandet. Og jeg som har droppet jakke, kun blazer. Smart. Not. God tirsdag!
For dere som tror vi er langt utenfor allfarvei, her er det store fugler også. A380 med er magisk budskap.
Orket ikke pasta og salatbaren til innlandskantina til SAS i dag så ble en slik under. Spent på hvor mange frokost tallerkener vi får bilde av i morra
For å få tiden til å gå i påvente av at reisekompanjong @holmen dukker opp, ble det en rusletur bort til OSL. Sjekket hva det ville kostet å ta taxi hjem, stor prisforskjell Ble en dobbel cheese på BK. Før det ble litt solnedgangs bilder av flytårnet Speilbilde i tunnelen til Radisson Fra hotellet