Hur fördriver du tiden på flygplatsen?

Tråd i 'Bonusfeber Lounge (Sverige)' startet av PCR, 31. juli 2015.

  1. PCR

    PCR Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    666
    Bonuspoeng:
    93
    Vi är rätt många som tillbringar stor del av tiden på flygplatser runt om i världen. Hur fördriver du väntan på din avgång?

    För egen del blir det mycket "people watching" oavsett om det är i loungen eller ute bland massorna och självklart lite arbete vid behov.
     
  2. Scandi

    Scandi Medlem

    Innlegg:
    131
    Likes mottatt:
    63
    Bonuspoeng:
    28
    People watching er jo alltid gøy. ☺
    Blir nok ofte å hive i seg litt mat, og/eller lese litt eller høre på podcaster. Er jeg på en ny flyplassen så går jeg gjerne rundt og ser på flyplassen, og flyene utenfor.
     
  3. hifiman

    hifiman Veteran

    Innlegg:
    1,508
    Likes mottatt:
    516
    Bonuspoeng:
    113
    People Watching, stresset barnefamilier og folk springende i dress er gøy :p
     
  4. Larata

    Larata Senior Medlem

    Innlegg:
    517
    Likes mottatt:
    1,506
    Bonuspoeng:
    93
    People watching og/eller musikk.
     
  5. gardamix

    gardamix Aktivt Medlem

    Innlegg:
    276
    Likes mottatt:
    90
    Bonuspoeng:
    28
    Airplane watching!
     
    Scandi and KristianSk like this.
  6. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,932
    Likes mottatt:
    6,768
    Bonuspoeng:
    183
    Ser på fly, studerer folk og funderer på hvem de er, hvor de skal osv videre besøkes lounger der jeg har tilgang og da småspises det i tillegg samt det drikkes litt Champers og vin.
     
  7. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Jag brukar bara titta på flickor och dricka skumpa!

    Tiden flyr... eller nåt
     
    CaptainPoint and Scandi like this.
  8. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    Det er litt avhengig av om jeg er på jobbreise eller privat. Er det førstnevnte, i alle fall på vei til kurs, jobb eller møte, så blir det gjerne litt mat, lesing og surfing. Er jeg på tur på privaten så blir det gjerne ei pils eller tre, en knert eller to, lesing og avslapping. Se på folk, fly og livet rundt meg gjør jeg uansett. Alt i lounge om mulig.
     
  9. Insomnia4u

    Insomnia4u Veteran

    Innlegg:
    2,837
    Likes mottatt:
    2,411
    Bonuspoeng:
    113
    Jobber/Netflix/Film/Mat. Lounge-hopping av og til. Hadde med min far i April, og da var vi innom alle Cathay-Loungene i Hong Kong for å sammenligne. Grei trim :) Skulle gjøre det samme med kidsa på de to First class Loungene i forrige uke, men flight fra Shanghai ble to timer forsinket, og da rakk vi dessverre bare den "gamle" The Wing. Kjipt, siden de akkurat har åpnet en ny stor First-Lounge rundt gate 65.
     
    PCR liker dette
  10. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    People watching, aircraft watching... Kaffe, vin... Bøker og/eller magasiner. Shopping. Når mannen gjennom sikkerhetskontrollen er det egentlig bare hyggelig på en flyplass.
     
  11. PCR

    PCR Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    666
    Bonuspoeng:
    93
    Helt enig, det finns få miljöer som är så lätta att fördriva tid på som på en flygplats.
     
  12. Aussie74

    Aussie74 United Airlines Million Miler

    Innlegg:
    569
    Likes mottatt:
    1,944
    Bonuspoeng:
    93
    Hos meg er det også å se på folk og vurderer hvor de kommer fra. (tipper først for da å se eventuelt passet og lytte til språket).
    Liker også å titte på avgangskjermene og se på destinasjonene til der folk skal til. Utnytte loungene hvis jeg har tid og adgang.
    ...og til sist...stirre på fly og ta bilder :)
     
  13. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    Hvis det er god utsikt til taksebaner eller rullebane, pleier jeg å plukke frem kameraet og bedrive litt fotografering. Hvis ikke, finner jeg meg et stille hjørne med en kaffekopp og trer hodetelefonene på ...
     
    Aussie74 liker dette
  14. frankling

    frankling EBG, OW Sapphire, BWD, CCG, HHD, klokker, Caffè

    Innlegg:
    19
    Likes mottatt:
    16
    Bonuspoeng:
    3
    Sitter innerst inne på loungen med en god bok og noe godt i glasset, da er jeg i mitt ess! Tar på alarm med vibrering 5 min etter boarding start, ellers hadde jeg mistet flyet mange ganger...
     
    Travellingalf liker dette

Del denne siden