Hurra, det er fredag!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Stuttfeiten, 04. nov 2016.

1. Stuttfeiten

Stuttfeiten Veteran Moderator

Likes mottatt:
    18,532
    Bonuspoeng:
    183
    Her jobbar ein hardt med å halde augene opne. Prøvar febrilsk å synge Knudsen og Ludvigsen inni meg sjølv: Opp og si GOD MORGEN NORGE!

Ha ein strålande dag alle sammen!

2. afirm

afirm Veteran Moderator

Likes mottatt:
    5,833
    Bonuspoeng:
    183
    God morgon!
    Tilbake på kontoret etter eit par dagar på kurs i vestlandshovudstaden. Det er i allefall ingen fare for at eg vert arbeidslaus idag.
    Ha ein fin dag!

3. Travellingalf

Travellingalf Ut på tur - aldri sur Moderator

Likes mottatt:
    10,255
    Bonuspoeng:
    293
    Morn fra Olja også.

Ikke mye nytt å rapportere herfra, annet enn at man gjør sitt beste for å glemme at det (snart) er helg. Her ute er det like greit egentlig. Men samtidig skal man ikke klage når kolleger nå har sine siste turer offshore etter den siste runden med nedbemanninger.
    Og om drøye 14 dager går turen til Singapore/Bali bl.a. med Swiss i Business og det er i alle fall en fin ting å tenke på når dagene blir lange her ute.

4. lMartin

lMartin Jeg var ung og trengte poengene! Moderator

Likes mottatt:
    6,312
    Bonuspoeng:
    183
    Fantastisk morgen fra gullkantina på ARN! Endelig på vingene igjen og skal endelig få mulighet til å teste SAS Biz til LAX (og Virgin America videre til LAS). Ha en fantastisk weekend alle sammen, ganske sikker på at det blir det for min del i alle fall :cool:

5. RoadKing

RoadKing Helt hekta

Likes mottatt:
    33,876
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen, her fra kontoret på Skøyen er nedtellingen begynt, om en uke sitter jeg på flyet til Stockholm for å dra i @Eddie47 sine flyspor til HKG, riktignok en dag mindre enn ham, jeg har ikke mere fri. Har bydd på oppgradering og, blir spennende å se om den går inn, ikke minst fordi en evt oppgradering betyr at jeg blir EBD på turen :).
    Hver dag nå starter forøvrig med en titt innom united.com for å se om det er noen åpning med Luftwaffe på MUC/FRA - SIN/HKG så vi kan bytte den fra Thai til LH F, når Fru Roadking og undertegnede skal ned å få litt sol og varme :).

Last edited: 04. nov 2016
  6. Aussie74

Aussie74 United Airlines Million Miler

Likes mottatt:
    1,944
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen/kveld fra Pohnpei :)
    Yepp...I made it! Tok bare 67 timer og 6 fly :D Har vært litt av en tur og jeg er helt utkjørt. Skal sortere ut bilder en når jeg er tilbake i norge, men her er 3 stk så langt. Snakkes!
    instaweather_20161104_162419.jpg DSC_1192.JPG DSC_1172.JPG

7. Travellingalf

Likes mottatt:
    10,255
    Bonuspoeng:
    293
    Ser helt fantastisk ut @Aussie74! Gleder oss til å se/lese mer om den turen der!

Aussie74 liker dette
  8. Upsaker

Upsaker Fastboende

Likes mottatt:
    22,962
    Bonuspoeng:
    293
    67 timer?! Håper du har et par dager med ro før du snur :)

9. yukho

yukho KISS ARMY

Likes mottatt:
    2,648
    Bonuspoeng:
    113
    67 timer??!! Tar det like lang tid tilbake? Er veldig glad i å fly... men 3 døgn er jo ganske drøyt! Husker så vidt da jeg som 6 åring flyttet til Norge fra HK, da tok det "bare" 35 timer!

RoadKing and Aussie74 like this.
  10. Ruby

Ruby Super-veteran

Likes mottatt:
    8,248
    Bonuspoeng:
    183
    Lækkert :)

G`mornings fra Sola. Klar for jobb, vafler og øl- og vin lotteri. Ellers dumpet denne ned i mailboksen i dag:
    You are one of our most valued DISCOVERY members and to show you our appreciation we are delighted to upgrade you to Black status.

Kortstokken begynner å se fin ut nå [​IMG][​IMG]:D

Ha en bra helg!

Aussie74 liker dette
  11. Aussie74

Likes mottatt:
    1,944
    Bonuspoeng:
    93
    Ja det tok svimlende 67 timer, men det er fordi jeg fløy via Honolulu. Måtte ha en overnatting der. Også en på Guam. Hadde jeg tatt turen via HKG eller NRT så hadde det gått mye kjappere. Men jeg ville ta United sitt Island Hopper som er ganske så populært. Jeg har nå sikret UA 1K status fram til Jan 2018 som er fint :)
    @Travellingalf ...jada, jeg skal dele noen godsaker. Må bare kjøpe meg en ny laptop siden jeg smadret den andre ;)
    Den nye macbook pro frister noe voldsomt, men en pris 30000 spenn er ganske så drøyt:eek:

Travellingalf and Upsaker like this.
  12. Herlov

Herlov Poengsanker

Likes mottatt:
    6,002
    Bonuspoeng:
    183
    Fredag. Pølsefest!

13. Aussie74

Likes mottatt:
    1,944
    Bonuspoeng:
    93
    Blir her på Pohnpei i 3 netter. Skal på en båttur i morgen som skal ta meg til en annen øy eller noe. Blir spennende!
    På mandag så er det videre til Honolulu igjen og 2 dager der.
    Aloha :)

Upsaker liker dette
  14. LN-FHU

LN-FHU Freaked out member Moderator

Likes mottatt:
    10,294
    Bonuspoeng:
    183
    Freeeeeeedag i Trondheim også.
    Parkerte MC'n i går....på snøføre. Det var en spennende opplevelse.
    Kan også melde at årest juleølproduksjon er snudd, slik at en får litt kullsyre i den også. 25 liter holder til julaften.... :):)

Ha en fortreffelig fredag :D:D:D

Travellingalf and TOS_EBG like this.
  15. Travellingalf

Likes mottatt:
    10,255
    Bonuspoeng:
    293
    Snudd?!

16. ArrogantBastard

ArrogantBastard Medlem

Likes mottatt:
    433
    Bonuspoeng:
    63
    Utrolig morro å se igjen, vekker gode minner fra 80 tallet mens Pohnpei ennå het Ponape, var på Majuro (etter mellomlanding på Johnston Atoll fra Honolulu), så Ponape (Pohnpei) så Truk. Dengang var det 727-100 Combi med Air Mike (Continental). Selv fortsatte jeg via Guam (med dagstur til Saipan og Rota) så hjem via Manilla, Tokyo, Anchorage, København til Oslo - var også svært sliten både på utreise og hjemreise.

17. anders82

anders82 Veteran

Likes mottatt:
    9,422
    Bonuspoeng:
    183
    Fredag og nesten helt friske barn. Tvillinger er et f....ngs mareritt når smittesesongen starter. Har ikke vært på jobb på en uke, men i morgen tidlig går turen til London via CPH.
    Takket være @tommy777 bor jeg billig på et rått hotell. Og takket være @afirm får jeg sett West Ham knuse Stoke (hvis jeg rekker det)
    God helg

Travellingalf liker dette
  18. LN-FHU

LN-FHU Freaked out member Moderator

Likes mottatt:
    10,294
    Bonuspoeng:
    183
    Jepp....for å sirkulere bunnfallet og blande sukker med siste rest av gjær. Etter tapping på flasker, skal disse stå ca 30-35 dager for karbonering. Snur flaskene etter ca halvgått løp....:)

Ursa and RoadKing like this.
  19. TOS_EBG

TOS_EBG Lost in Space (and currently EBD)

Likes mottatt:
    494
    Bonuspoeng:
    63
    God fredag fra TOS hvor det fine vinterværet fortsetter. Et par timer til på kontoret før man drar hjem for å pakke litt for turen til obs!-varsel Østlandet. Ser ut som om det blir en tur til Seattle om 10 dager, kanskje Lufthansas Premium Economy må testes ut for første gang.

Ha en god start på helgen!

20. Wiolenze

Wiolenze Veteran

Likes mottatt:
    33,629
    Bonuspoeng:
    183
    Over halvveis med kontordagen. Etter jobb blir det il-pakking og komme seg til OSL for en tur til Trøndelag. SK til TRD, og videre med Avis til OLA. Buss, venting og båt står ikke på lista over hva jeg vil bruke fredagskvelden på.

God helg folkens.

Del denne siden