Hva bør man ha med i kofferten fra Hong Kong?

Tråd i 'Reisemål' startet av awt, 04. april 2019.

1. awt

awt Senior Medlem

Likes mottatt:
    2,015
    Bonuspoeng:
    93
    Inspirert av både @haifinn og @runese drister jeg meg til å lage enda en av disse trådene. Ettersom dette er et svært populært reisemål her på forumet antar jeg det er flere som har et tips eller fem. :)

Jeg skal min første tur dit nå i mai (får for Guds skyld håpe en evt. streik er avblåst innen den tid!). I motsetning til 99% av medlemmene her inne bryr jeg meg katten om alkohol (blir vel kanskje bannlyst av å skrive slikt her? :confused:), og er nok (dessverre) ikke så flink når det kommer til eksklusiv/dyr/fancy/rar mat heller, men alle tips hjelper på. :)

Markal and Jorge like this.
  2. jgroneng

jgroneng Fastboende

Likes mottatt:
    17,984
    Bonuspoeng:
    293
    Som fra alle steder man reiser; Gode minner :)

Anita, Travellingalf, phileas and 4 others like this.
  3. Alekseolsen

Alekseolsen Medlem

Likes mottatt:
    164
    Bonuspoeng:
    43
    Mens man har en Hong-Kong tråd her, er det noen som vet hvorvidt man kan få med seg et business-Visa til Kina(mainland) fra Hong-Kong?
    Skulle brått vært i Kina til Torsdag, og er stengt på ambassaden i Stockholm fredag, og de trenger minst 3 dager på ambassaden for å fikse Visum..
    (Fingeravtrykk har de allerede)

I følge Visumservice sier de på ambassaden i Oslo at det ikke er mulig å fikse i Hong Kong, men det var jo i allefall mulig tidligere..
    Noen med nye erfaringer?

4. haifinn

haifinn If u are bored flying, your standards are too low

Likes mottatt:
    14,503
    Bonuspoeng:
    183
    Skreddersydd dress, + skjorter.

Del denne siden