Hva er den beste hotellkampanjen - på tvers av alle kjeder

Tråd i 'Hoteller og bonusprogrammer' startet av oslo.to.unknown, 25. okt 2023.

1. oslo.to.unknown

oslo.to.unknown Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    156
    Bonuspoeng:
    43
    Kjære forum, føler jeg har blitt over snittet flink til å samle inn flypoeng på en god måte, men hotell er kategorien jeg ikke finner ut av.

Så lurer derfor på: hvilken kjede har best kampanjer?
    Tenker her på poeng mot status og poeng mot gratis rom

Har de siste månedene vært medlem i Hyatt, ihg og strawberry sine programmer. Ikke videre imponert av noen av dem, men har lest om 4x kampanjer og andre perks spredd gjennom ulike tråder. Uten å selv oppleve dem. Kanskje jeg ikke får riktig mail?

Så lurer rett og slett på hvilken kjede som har mest spennende kampanjer og når de typisk skjer

2. snus_mumrikken

snus_mumrikken Eventyrar

Likes mottatt:
    12,291
    Bonuspoeng:
    183
    Strawberry har nå kampanje for status med x3 telling for netter men ikkje poeng som dei har hatt før med x2, x3 og x4

IHG har relativt ofte kampanjer, som kan gi god verdi. Du kan også kjøpe IC Ambassador som gir platinum status i heile IHG.
    Har kjøpt poeng på kampanjer hos IHG som har gitt veldig god verdi. Fekk rom til 1/3 av prisen på Kimpton Tokyo når poeng var kjøpt på kampanje.

jonss liker dette
  3. markus

markus Senior Medlem

Likes mottatt:
    2,450
    Bonuspoeng:
    113
    Selv om Strawberry er veldig begrenset iom at det kun finnes i norden, er det et temmelig bra program.

Veldig lett å samle poeng og oppnå status. Både status og poeng har ganske god verdi.

Det at du kan oppnå Lifetime status er også helt gull når programmet er så enkelt å opptjene poeng i i utgangspunktet. Jeg jobber sakte men sikkert mot Lifetime her, og når det er i boks kan jeg vurdere å bruke andre kjeder i norden heller.

oslo.to.unknown and jonss like this.
  4. jonss

jonss Metaprokrastinator

Likes mottatt:
    1,163
    Bonuspoeng:
    93
    Veldig godt tips, @snus_mumrikken.
    Her er en grundig gjennomgang for interesserte: https://thepointsguy.com/news/ihg-buy-points-promo/

Del denne siden